BILDER FRA ANALOGKAMERAET MITT

Heii igjen og god mandag alle sammen! I dag har jeg gjort litt ærend, jobbet en god del og ikke minst trent! Min første runde på treningssenter på en stund, og: min siste på en stund. I morgen drar jeg nemlig på ferie! Så da har jeg satt av dagen i dag til å få gjort massemasse! Jeg tar så klart med meg maccen min på tur, og skal fortelle dere mer om det senere

I dag tenkte jeg å dele noen bilder fra mitt analoge kamera med dere! Jeg kjøpte meg jo et analogt kamera i fjor også, men det ble jaggu ødelagt (og viste seg å være et kamera som: var umulig å fikse . Tro det eller ei). Etter det har jeg holdt utkikk etter et nytt et, og nå har jeg kjøpt meg et nytt, helt likens! Jeg bruker Olympus Mju ii med Portra 400 film i. Jeg tror egentlig analoge kameraer gir gaaanske likt resultat (?) men filmen er jeg veldig fornøyd med! Dere som følger meg på Instagram har kanskje allerede sett noen av disse bildene, men tenkte å dele flere her:

Utetrening med fine folk

Noen bilder fra telturen! For en magisk tur

Mitt favorittbilde fra denne filmen – herlighet så nydelig dette bildet ble! 

To stk som slapper av

Hahah jentene med likens telt da vett

Søta på bytur

Bare tre stk som ba en liten gutt om å ta bilde av oss, etter trening med 10 (!) pærebrus 

 

En av mange badedager

Damene på italiensk aften med pizzaovn og rødvin

Jeg har med to ruller film til dit jeg skal, så skal fortsette å dele alle analoge bilder så kjapt jeg får fremkalt, håper dere liker det!! Nå skal jeg jobbe enda litt mer og pakke ferdig kofferten, håper alle får en fiin dag videre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg