HIGH END KLÆR > BOLIGLÅN

A N N O N S E L E N K E   W E E K D A Y

G E N S E R E N   E R   F R A   W E E K D A Y ,    H E R

Jeg har blitt en sucker for hvite hettegensere, jeg! På èn uke fikk jeg meg to stk, haha. Syntes det er superkult, og denne bodde jeg bokstavelig talt i forrige uke i Brønnøysund. Men etter en lang biltur med litt pad thai og spisepinner var den dessverre ikke hvit lengre, men viste seg at jeg var imponerende flink til å holde en hvit lenge (hvis noen lurte, liksom). Elsker den! Litt Versace rip-off kanskje, men det må da værre lov. This one kommer (forhåpentligvis aldri) til å bruke så usannsynlig mye spenn sååå high end klær, høhø (vesker derimot…..). Boliglån ftw

 

Ellers, god morran! Jeg har alt for god seng, og that’s a fact. Jeg sto opp senest 9 hele forrige uke, men så fort jeg lå i min egen seng måtte jeg _dra meg_ opp til klokken 10. Jeg burde seriøst kjøpt meg en stål-madrass eller noe, som gjør den litt mindre ubehagelig å ligge i, slik at jeg kommer meg opp i fornuftig tid i ukedagene, lolllll. Akkurat nå sitter jeg og drikker litt kaffe, og skal jobbe litt før det er tid for sen forelesning i dag. Og trening. Herregud, for to dager siden strakk jeg ryggen?? Hvor gammel er jeg?? Selv mistenker jeg at det er fordi jeg ikke trente noe forrige uke, og at kroppen hadde sittet for mye i ro, og plutselig fikk en brå bevegelse. Alle fysioterapauter, kan det stemme? Jeg har blitt 100% som faren min hører jeg, og driver å tenker ut hypoteser på alt som skjer meg

Ellers er ny podd ute – denne gangen har vi SMS-rullett med en (jævlig) twist, og jeg tror hands down dette er den svetteste innspillingen vi har hatt. Noian!! Den ligger ute der podder finnes <3

2 kommentarer
    1. Prøv å bleke gensere med klor. Fungerer veldig bra på hvite t-skjorter i alle fall. Kjipt om en har blitt ødelagt av noen matflekker allerede etter en uke …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg