OSLO!

ANNONSE NELLY

Hei snuppiser! Siden sist har jeg kommet meg til Oslo – jeg kom i går, og har bodd hos min kjære Andrea siden. Her skal jeg bo i natt også, før jeg sjekker inn på hotell i morgen <3 Det er virkelig så lenge siden vi har sett hverandre nå, i hvert fall til å være oss! En kjapp lunsj i september er ikke nok, haha. Så det er virkelig fint å være sammen igjen og catche opp.

I dag har vi vært på jobbesn! Hvis dere følger meg på Instagram så dere kanskje at vi sto på Nelly sin pop up shop i dag? Selv trodde jeg det skulle være en fysisk butikk, men det var det ikke, noe som var litt dumt. Det var et “showroom”, med masse av nyhetene som kommer på Nelly fremover, så det var jo veldig kult å få se alt man snart kan shoppe hjem! Det har vært en skikkelig gøyal dag på “jobb” om man kan si det sånn, og hele gode Nelly teamet var på plass, samt masse søte jenter fra ThisIsPr som hadde fikset så fint. Jeg er jo aldri på events, men må si at dette var superdupert. Og ikke minst – veeeeldig hyggelig å møte podd og blogglesere <33

 

TOPPEN MIN FINNER DERE HER

TIGHTSEN MIN FINNER DERE HER

BOOTSENE MINE FINNER DERE HER

JAKKEN MIN FINNER DERE HER

 

 

Outfiten min! Jeg ELSKER denne skinntightsen, fikk den for noen dager siden og ble sjukt positivt overrasket. Den har en ganske tykk “rem” øverst i midjen som gjør at det FAKTISK ser ut som jeg har litt hofter haha. Toppen vises veldig dårlig, men om dere går inn på Instagrammen min (eller Nelly sin) så får dere se den bedre! Tenkte også å dele noen mobilbilder senere <3

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg