REISEKLAR! (+ RABATTKODE SAMSONITE)

A N N O N S E   I   S A M A R B E I D   M E D    B A G . N O

 

Hallo, se på hun da! Jeg har fått meg nye kofferter, og se på den fargen?? Jeg kjøpte meg jo nye kofferter i fjor til en mistenkelig billig penge, noe jeg fikk bøte med da det ene hjulet datt av bare noen uker etterpå. Da skjønte jeg at akkurat kofferter får man litt hva man betaler for, og ble derfor veeeldig glad da BAG sendte en mail om et aldri så lite koffertsamarbeid. Jeg har jo tidligere skrevet litt om her på bloggen hvor sjukt glad jeg er i å matche når jeg reiser, alt fra matchende joggedress til matchende reiseutstyr (jeg vet jeg er lol). Og hvor nydelig er ikke denne trioen? Man trenger jo så klart ikke alle tre, men så heldig var faktisk jeg. Take a look:

 

 

Den minste skal jeg faktisk bruke allerede i helgen, da jeg reiser til på en aldri så liten langweekend til Oslo. Det er den perfekte størrelse når det kommer til håndbagasje!

Den største blir nok min go-to i hele sommer, da jeg skal reise en god del både innenlands og utenlands. Jeg liker å pakke mye når jeg først skal sende baggasjen, og denne er såppas stor at jeg får med alt jeg tror jeg “må” ha med meg på feri, haha. Den største er helt klart min favoritt!

Den mellomste passer fint om du ikke pleier pakke  mye, men likevel skal være en liten stund utenlands. Den er for eksempel perfekt for kjæresten min, og spørs om vi to blir å matche på reiseutstyret i sommer, hihi…

 

 

Koffertene er fra Samsonite, som sikkert mange av dere har hørt om før? Jeg har faktisk aldri eid en koffert med slik kvalitet på, og må si jeg er veldig imponert. Av måten den triller på (og at man kan trille den “sidelengs” – SHIT så digg haha), og ikke minst at det er lås! En bekymring mindre for meg, og så utrolig kjekt å vite at ikke hvem som helst kan snoke i kofferten min når den sendes med fly. Jeg pleier som oftest å reise med maccen og verdifulle gjenstander i håndbagasjen, men nå har jeg jo faktisk muligheten til å sende den med innsjekket baggasje også, i og med at jeg og tollere er den eneste som har mulighet til å åpne kofferten. Også fargen, da. Can we take a moment. De matcher seriøst bilen min så mye at jeg burde tatt en Norges-roadtrip i den turkise Fiaten min med de turkise koffertene stikkende ut av bagasjerommet, hahaaha

Av praktisk info har koffertene 5 års global garanti, vann- og vakumtett lukking, alle deler er utskiftbare og det er klipplåser, ikke glidelås (noe som var sjukt nice). Den finnes også i andre farger, dere finner alle her!

 

R A B A T T K O D E   T I L   D E R E

 

Jeg har vært så heldig å få dele ut en rabattkode til dere, noe som kan komme godt med til kofferter, da det ofte er en aldri så liten investering. Det er kanskje flere også som skal ha en aldri så liten koffert-shopping nå før ferien, så håper noen ble glade! Det har seg slik at det allerede er et tilbud på denne serien som gir dere 400,- off, men med koden min ANNAIS får dere 500,- i avslag på alle størrelsene! I tillegg får alle som legger inn bestilling med koden en aldri så liten overraskelse lagt ved, til en verdi av 250,-! Tilbudet gjelder til 15.08.19 <3

 

23 kommentarer
    1. heiheihei, aldrialdrialdri send macen i innsjekket bagasje. sannsynligheten for at du får igjen på forsikringen om den blir ødelagt er veldig liten, da du tar en stor risiko ved å sende den der.

      1. Amen May !!! Dette gjelder også andre ting av høy verdi som f.eks Bunad. Ta PC/Mac med inn på flyet i håndbagasje. 55cm S’cure får plass til både PC/Mac og mye klær <3 Klem fra BAG

    2. Vet at Samsonite sier at tollerne har nøkkel til koffertene, men det er jeg veldig usikker på at faktisk stemmer. Kjenner noen som oppsøkte tollerne i håp om at de kunne hjelpe da de hadde mistet nøkkelen – tollerne bare lo og sa at de ikke har disse berømte nøklene. Så med mindre det har skjedd en endring, ville jeg ikke mistet nøkkelen…

      1. hmm det vet jeg ikke – jeg har ingen nøkkel selv, men det er kodelås på den så er ingen “nøkkel å miste”, det er bare tollerne som har nøkkel 🙂

    3. sikkert ikke riktig tidspunkt mtp skoleferie, meeen har du noen tanker om bachloroppgave? Vet du hva du vil skrive om, og kommer du til å skrive alene/sammen med noen? =)

    4. driiiitfine bilder!! jeg vil si lunsjen til 1000 spenn var verdt det, spørs om du er enig da, hehe.. elska lyset, og seffert motivet. du og koffertene var nydens, god ferie!

    5. Hei, mulig jeg er litt fjern, men jeg finner ikke stedet jeg skal skrive inn rabattkoden på nettsiden 😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg