TIPS: CONCEALER OG FOUNDATION

A N N O N S E L E N K E R   K I C K S

Som dere kanskje ser på bildene av meg i dette innlegget er dette skrevet for noen uker siden. Med det ble lagt litt på vent da vi kom opp i den situasjonen vi befinner oss i. I dag tenkte jeg derimot å dele det – i går skulle jeg kjøpe litt nødvendigheter innen hudpleie og sminke, og så dermed at det var 20% på alle foundations – og da tenkte jeg med en gang på dette innlegget! So here we go:

I dag tenkte jeg å dele et tips (eller to) med dere! Jeg har selv blitt tipset av både mamma og to av bestevenninnene min om disse produktene, så forrige uke ble jeg jaggu bitt av basillen selv. Ooog jeg har forstått det som at mange av dere setter pris på når jeg tipser om nye produkter jeg liker, og da må jeg tipse om disse to. Jeg har kjøpt begge to for mine egne penger, bare så det er “out there”, haha!

Prøvde å ta noen “etter”-bilder som viste produktene på bra, så her har dere noen i høy oppløsning, i dagslys, tatt med speilrefleksen. Jeg har dog bare en 50mm linse, som gjør at bare enkelte ting ble i fokus, så huden min ser mye glattere og finere ut enn den egentlig er, bare sånn FYI, haha. Man ser det litt bedre på bildet lengre ned i innlegget!

 

–  C C   C  R E A M   &   C O N C E A L E R  –

 

 

C C – K R E M   H E R

C O N C E A L E R   H E R

 

Her har dere herlighetene selv! Jeg har hørt mye fuzz om disse produktene, og nå som jeg har prøvd de selv kan jeg si at det er absolutt en grunn til hypen. Jeg har aldri vært noe særlig fan av hverken BB eller CC kremer, da jeg syntes det ofte blir flekkete eller ser … rart ut (på min hud). Men denne CC kremen gir virkelig resultatet til en foundation! Jeg påfører min med en kost. Sitter kjempebra på huden, og den versjonen jeg har gir en perfekt glød i tillegg. Jeg har den vanlige versjonen, men vet også at den finnes i matt (her) og i ekstra glow (her).

Concealeren er vel kanskje min store favoritt. Den er ganske tykk og seig, og litt vanskelig å få ut av tuben, men når man har begynt å blende den inn under øynene… SHAIT den er bra, haha. Den creaser typ ingenting, dekker helt amazing. Jeg var rimelig bakis da jeg kjøpte begge disse produktene, så begge to er litt for lyse til meg, men det funker akkurat nå. Så de jeg har nå er concealeren i 14.0 (Light Tan) og CC-kremen i Light Medium. Jeg benyttet meg akkurat av 20% tilbudet og kjøpte concealeren i 15.5 (Light Bronze) og den med ekstra glød i Medium Tan, så nå gleder jeg meg til å prøve nye farger, samt en ny versjon! Ser nå at tilbudet ikke gjelder concealeren, men men.

 

Så vidt jeg har skjønt selges det kun på noen utvalgte Kicks om man skal shoppe fysisk, ellers så finner dere alt på nett her. Håper dere likte innlegget, bare spør om dere lurer på noe! ♥

 

18 kommentarer
    1. Jeg har akkurat kjøpt den cc-creamen selv, jeg syntes også den er kjempegod! Jeg må definitivt teste ut concealeren også, takk for gode tips <3

      1. jeg bruker 204 fra Real Techniques til foundationen, og en “round kabuki brush” til concealer <3 når jeg skal ha festsminke bruker jeg som oftest beautyblender til både foundation og concealer!

    2. Har sett på disse en stund og vært usikker på om jeg skulle kjøpe – men nåå tror jeg nok jeg må gjøre det! Bruker du noe pudder over dette? Kan du evt legge det til i innlegget slik man får se hvordan du gjør hele “baserutinen” liksom? 🙂

      1. jeg kjøpte den en ukes tid før jeg ble satt i karantene så fikk bare brukt den 3-4 ganger i min faste “sminkerutine” (har gått uten sminke hele karantenen), men ja da brukte jeg pudder – laura mercier sitt “glow” settingpudder (adlink: http://revr.at/gbg) over <3 jeg prøvde også med Rimmel sitt "stay matte"-pudder en dag! jeg bruker alltid settingpudder over hudsminke for at det skal holde lengst mulig! <3 håper du fikk svar på det du lurte på!

    3. CC-kremen har jeg nylig kjøpt også, liker den veldig godt! Men duften overrasket meg veldig, haha. Må få kjøpt meg concealeren også, men vi har ikke forhandler her jeg bor og hudsminke liker jeg best å få sett på huden før jeg kjøper 🙂

        1. Er ikke så glad i sitrus-duft i kosmetikk og hudpleie dessverre og hadde kjøpt Bobbi Brown face base på sekundet hvis det ikke var tilfellet. Har BB-krem skin detox fluid fra Clarins som lukter bare rent og fresht, men den kommer i kun fire nyanser og den lyseste er for mørk for meg i vinterhalvåret. Til å grine av hele greia 😀 Snakker om lukt så lukter serumet i Bare Minerals Skinlongevity-serien som Smirnoff Ice haha

          1. jaa skjønner! Hahah guuri så uheldig da 🙁 jeg har heldigvis ikke det problemet høhø!!

            nei gud sier du det??? hahah det har jeg brukt SÅ lenge!! men ikke akkurat nå så nå husker jeg jo seff ikke hvordan det luktet, hahaha.. får kjenne på det neste gang jeg kjøper meg det, smirnoff Ice faktisk hahahah

    4. Har brukt den CC-kremen i over 2 år nå, er såå glad den har kommet til Norge! Beste CC krem/foundationen jeg har prøvd! Og den er god for huden også!
      Takk for tips om concealeren også, må prøves😁
      Digger bloggen din også, den eneste bloggen jeg er leser og synes er like bra etter så mange år:)

    5. Anna, har ikke du snart bursdag?? Hva skal du ønske deg til 25-årsdagen din? Jeg har også snart bursdag og alle har begynt å spørre hva jeg ønsker meg, men jeg har ikke peiling… Trenger inspo (gjerne i alle priskategorier)💛💛

      1. joo det har jeg, såååååå sykt hygg at du 1: husket det, og 2: husker hvor gammel jeg blir – det blir serri rørt av, haha <3 du jeg aner faktisk ikke helt… har ønsket meg diverse småting som sminker og parfyme, og VURDERER ønske meg robotstøvsuger, må bare søke litt mer på det haha!! ellers hadde jeg egentlig tenkt å ønske meg opplelvelser, men det ser jo mørkt ut 🙁 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg