💌 FINE TING 💌

A N N O N S E L E N K E R   R O Y A L   D E S I G N 

 

T O M   F O R D   B O K    H E R

V A S E    H E R

 

Hei og god fredags morgen fra forelesning! Akkurat nå har jeg så klart pause, men tenkte å titte innom da jeg har som en dårlig vane å glemme å blogge på fredager/lørdager, haha. Jeg tenkte å vise dere noe nytt i leiligheten! For noen uker siden fikk jeg nemlig den tredje boken min, Tom Ford boken – HVOR fin er den ikke!!!! Herregud den gjorde leiligheten skikkelig, jeg satt den i vinduet og det ble sååå bra. Jeg har bestemt meg litt for å ha mer sort i leiligheten der det tidligere har vært gull, og det ble utrolig fint og ga veldig helhet. Jeg liker jo enda gull veeeldig godt, men i mindre mengder. Sånn som på vasen <3 Den har jeg sett flere plasser på internett og har hatt lyst på den sååå lenge, og endelig er den min! Syntes nesten denne i liten versjon er finest med få, tørkere blomster i – men når det blir vår og sommer igjen kommer den bli helt fantastisk med friske blomster i. Fornøyd jente!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg