BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #36

Hei mine fine! I dag har vært en lang dag – jeg har vært på skolen fra tidlig morgen, og måtte sitte igjen noen timer as well for å jobbe med en eksamensoppgave. I fjor hadde vi to prosjektoppgaver som eksamensoppgave, som var sinnsykt mye jobb gjennom hele semesteret – dette semesteret derimot har vi mest skoleeksamner, noe som egentlig er veldig deilig. Så jeg har faktisk ikke åpnet en eneste bok eller skrevet en eneste akademisk setning så langt i år, og kjente jeg måtte børste litt støv fra smart-ass-hjernen i dag. Men det var digg og komme litt i gang, og kjenner skal begynne lese litt pensum også snart. Det er faktisk iiikke lenge til eksamensperioden begynner!

Så ja, jeg måtte komme meg hjem etter hvert, for å …. rekke dagslyset. Det er looser grunn det, men heldigvis har jeg studievenner som forstår the struggle, haha. “Eehh jeg må begynne dra hjem jeg, for jeg må rekke dagslyset..:)“. Men nå er dagens gjøremål straks over, mailboksen min må tømmes, så er det kveld. I morgen håper jeg på 1: masse energi, 2: en bra hårdag 3: at jeg får tid å jobbe og ta masse kule bilder HADE ! Nyt DISSE kule bildene i mens:

… ALTSÅ. Dette må jo være alle sin all time fave? Jeg husker jeg la ut en laaang story av meg som ler av disse bildene på snapstory – og for dere som ikke fikk med dere den – here u go. Disse bildene har jeg blitt SPURT om i ettertid om jeg kan vise frem / sende, hahahahaa.  Her har dere ta meg som skal ta sånne “fasion casually walking”-bilder: ble det ikke fint ?

 

… det værste ar at jeg følte jeg var skikkelig fin på håret her jeg sto ?

 

… når du prøver å stay strong i 0 klær i 9000 minusgrader ! tight ass da

 

… dette bildet her syntes jeg faktisk er så ufattelig stygt, alt er bare .. nei ?? 

 

… lil bitch ass child don’t u try to touch me 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg