HVOR ER JEG?

A N N O N S E L E N K E R   L Y K O

Haaaalllooo mine fininger! Akkurat nå sitter jeg i sengen min på hotellet her i …. Mallorca!!! Hahah, i år er jeg virkelig syden-dronningen (eller, charter-dronning akkurat denne turen). Jeg har vel egentlig ikke sagt så mye om denne turen – jeg er her sammen med familien min, og vi feirer 60-årsdagen til mamma og pappa. Sååå koselig, og ikke minst veldig deilig. Det gjør det jo litt ekstra digg at det har regnet hjemme non stop siden vi dro, og at jeg begynte å bli liiiiitteranne skolelei. Da er det digg å samle litt ny energi her!!

Her går det stort sett i det samme – soling, leking (tanteungene er også med), spising og soving. Jeg sovner før 12 hver eneste kveld, og er oppe før 9. Jeg har også fått trent litt, så sånn sett er det deilig å ha litt struktur og rutiner på dagene, ikke bare lating og øl-drikking hele dagen. Da blir det liksom litt bedre å komme tilbake til hverdagen neste uke..

 

Ellers hadde jeg jo en aldri så liten anbefaling på Instagram i går, som jeg tenkte å anbefale dere her også! Som jeg skrev er de fleste av sminkekostene mine fra 2012-2013, og jeg har veldig vanskelig å bytte sminkekoster når jeg først har funnet noen jeg liker. Jeg takket ja til å teste noen nye og endte opp med å like de veldig godt! Fant blandt annet en ny concealerkost (som VIRKELIG var på tide), highlighterbørste (den er så fluffy og digg) +++. På Instagram viste jeg bare de jeg blir å bruke til hverdags, så tenkte å legge ut bilde av flere i settet her på bloggen <3 Dere finner det her

Mine favs! Blendingkost, brynsbørste (ev. vippebørste), highlighterkost og concealerkost. Alle kostene er 100% veganske <3 

 

Alle de “minste” børstene. Det følger med enda flere koster i settet, som dere ser her <3 Ellers har Lyko 20% off akkurat nå, så dere får det for 495,-. SMASK! 

 

N Å   S K A L   J E G   U T   Å   S P I S E .   G O D   H E L G   A L L E   S A M M E N ! 

 

6 kommentarer
      1. så gøy! mine favs er Una (pizza), Frati (også pizza + pasta), +++ masse andre gode resturanter på Solsiden. Dra på Bakklandet å drikk kaffe <3 Se Nidarosdomen!!

    1. Anna <3 Håper du koser deg bigtime!!! Hørte nettopp på podden – lættis!!!!!

      Spørsmål: Akkurat kjøpt meg ny mobil – og tenker at du mottar endel Mail etc som meg. Hvilke mail-app bruker du på din iPhone??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg