BILDER FRA HELGEN: SKAL VI DANSE-FEST

 A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Hei og god tirsdag alle sammen! Min dag er ganske full av planer, noe som kjennetegner både forrige uke og ukene som kommer. Sånn ble det kjapt da jeg holder på å skal selge leiligheten min, samt flytte inn i ny! Jeg hintet jo litt om det forrige uke, og i går viste jeg litt på Instagram. I September kjøpte jeg og kjæresten oss ny leilighet! Så det blir veldig gøy. Men guuuri så masse å gjøre når man skal både selge og overta samtidig, jeg drukner i gjøremål haha

Meeeen anyways! Jeg tenkte å vise dere et lite bildedryss fra helgen, da det var duket for Skal Vi Danse-fest hos Erica! Det er en helg jeg har sett frem til i flere uker. En anledning til å pynte seg på en måte man aldri gjør ellers, samt se Skal Vi Danse med ordentlig rått selskap. Erica hadde stilt med scoresheets som vi fylte ut under sendingen, og etter sendingen måtte vi alle fremføre noen sekunder av en dansestil, hvor resten skulle gjette hva slags dansestil det var. Maria hadde også laget tiere som vi viftet rundt med hele kvelden. Det ble virkelig en suksess!

 

R Ø D   K J O L E   N E L L Y ,    H E R 

Jeg hadde så klart et lite outfit-change, hva annet skal man gjøre når man fant to helt perfekte kjoler?! Denne brukte jeg da jeg skulle danse mine sekunder av en dansestil, som ble tango om jeg husker rett haaha

F R Y N S E K J O L E   N E L L Y ,    H E R 

På søndag dro jeg og Karen på en liten brunch på Bakklandet, etterfulgt av en tur på KUK museet! Verdens beste navn på et kunstmuseum I knooowwww. Det er altså så fint i Trondheim nå. Høsten, luften, nei alt er bare helt nydelig. Det er sikkert en blanding av at jeg endelig er hjemme for en stund og at jeg gleeeder meg sånn over å være hjemme igjen, samt til alt det hyggelige jeg vil gjøre i høst. Takk for meg

Nå skal jeg begynne å fyke på trening, før det er på EU kontroll med bilen. Deretter skal leiligheten styles litt (heldigvis ikke masse) til foto, før det er teater i kveld. Det blir koselig! Ha en fin tirsdag alle

6 kommentarer
    1. Utrolig fin outfit på SVD-festen, elsker håret 😍 I Bergen regner det sidelengs nå, så høsten her kan ta seg en bolle.. Håper det tørker litt opp snart 🙃 Var i Trondheim for et år siden ca, veldig fint der om høsten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg