100% INFLUENCER

A N N O N S E L E N K E   E L L O S

 

L A M P E N   F I N N E R   D E R E    H E R

S E N G E T Ø Y   P R I N C E S S 

S E N G E G A V L E N   H A R   J E G   L A G E T   S E L V

 

Er det på dette innlegget overskriften burde vært “crisp sheets” eller noe annet utrolig lol og bloggete? Jeg våknet åpenbart som 100% ekte influencer i dag som bestemte meg for å ta bilde av sengetøyet mitt og dele, men det er nytt og ikke minst jeskla fint så da ble det sånn. Hvorfor har jeg ikke tenkt på grønt sengetøy før?! Helt fra jeg bestemte meg for å ha rosa rom var planen å kjøre rosa og grønt – med en grønn, stor plante, og gjerne en grønn sengegavl (den har jeg jo trekt om til grå nå, men kanskje jeg tar frem den grønne snart?). Det var mamma som tipset meg om dette, og det ble rett og slett nydelig om jeg skulle sagt det sjæl. Etter gårsdagen litt røffe dag var det mildt sagt nødvendig å legge seg nydusjet i nytt sengetøy. Det er serri det beste i hele verden

Nå sitter jeg ved kjøkkenøya og er på min andre kopp kaffe, mens jeg venter på at Marthea skal komme for bachelorskriving. Nå begynner vi å nærme oss siste innspurt!

17 kommentarer

Siste innlegg