16 MAI KAOS

A N N O N S E L E N K E R   G I N A T R I C O T ,   A R K E T ,   & O T H E R S T O R I E S 

Hei og hååå! Og god 16e mai! Jeg kom akkurat hjem fra trening og en tur rundt i byen for ærender, herlighet for et kaos. Det var full stopp på flere butikker da alle kortterminaler var nede, så da tuuuret jeg hjemover i stedet. For en uflaks at det skulle skje i dag, når folk er ute og fikser og styrer. Får håpe det gir seg fort!

I helgen tok jeg det ganske rolig, men det ble en liten MGP feiring med glitterdrinker og poengskjema sammen med Maria. I mange mange år haaaatet jeg MGP, men de siste årene har jeg begynt å se på det igjen da det virkelig er noe å få med seg. Ellers så jeg hele to fotballkamper i helgen hvor jeg holdt på å fryse ræææva av meg på begge to, så været her i byen har ikke gitt helt sommerfølelse slik som det ser ut til i Oslo. Meeen som jeg sa hele helgen: så lenge det er fint på 17.mai er jeg fornøyd, og det ser faktisk ut til å bli sol så da er jeg superfornøyd!

Selv om sola ikke har vært her så er jeg _veldig_ innstilt på sommer i hodet, og driver og handler både strandklær og fine sommerkjoler. Jeg elsker sesongen som er nå og det er så latterlig mye fint inne! Elsker elsker elsker alle fargene, og tenkte å vise noen av mine favoritter her:

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

Altså kjole nr 3 skallll jeg kjøpe meg, tror den sitter nydelig på kroppen! Ellers elsket jeg også jumpsuiten på nr 5, så skikkelig lyx ut, samme med vesken på nr 6!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

Farger!!!! Jeg elsker det!!! Strikkegenseren på nr 8 !!!! Hallo!!! 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 

Nå skal jeg hive meg i dusjen og fortsette forberendelsene til i morgen. Håper alle får en helt nydelig feiring i morgen, happy 17e mai! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg