1e desember og litt shopping

ANNONSELENKER THE EVERY, LYKO

Hei og gooood 1e desember! Tenk nå er vi i julemåneden!! Jeg sitter her hjemme med juletreet tent, alle adventsstjerner oppe og julemusikken dundrer ut høyttaleren. Jeg skal være _så_jævlig_ i julestemning i år jeg, så det er bare å peise på. Jeg skal også prøve å tenke på hvor heldig jeg er som ikke skal ha noen førjulstid med eksamner, for det husker jeg at jeg alllltid tenkte hvert bidige år jeg satt og leste til eksamen, og gledet meg til å bare kunne chille i desember. Tenker sååå mye på dere som sitter og leser nå, dere er helt RÅ, og massemasse lykke til på eksamenene deres !!

Anyways, jeg tenkte å vise litt av min siste shopping, jeg! Når jeg viser den nå ser jeg at wow det går mye i hårprodukter om dagen, ass

TØRRSHAMPO HER

VOLUME INFUSER HER

Det ene produktet her har jeg jo snakket om her inne før, da den sto på ønskelista mi for julen! Nemlig “volume infuser” fra The Every. Den er enda ikke prøvd men tenkte prøve den i dag, da jeg skal på julebord i morgen. Har SÅ høye forventninger til den, for om den gir meg volum i håret er virkelig alt mulig, haha. Minn meg på å gi update på den!! Tipper jeg blir å legge ut en update på Instagram, men kan seff gjøre det her inne også

GLOW PADS HER

Dette produktet, wow. Tror det er min 3e eller 4e boks? Det tror jeg er min holy grail-produkt hva gjelder glow. Det er pads man drar over huden og ja nei den må bare prøves. Jeg pleier klippe alle padsene mine i to når jeg åpner ny boks, så varer den dobbelt så lenge! Det er en del på hver pad, så en halv holder som oftest. ELSKER dette produktet haha

BLONDE SERUM HER

Dette serumet anbefalte frisøren min til meg da jeg var der forrige uke! Tydeligvis et serum som man sover med og som gjør under for hår og hodebunn, og som ikke gjør håret fett og må vaskes. Jeg elsker jo denne serien til Kerastase så da var det ingen tvil om at jeg måtte teste dette også, særlig når min geniale frisør anbefaler det hehe

HÅROLJE HER

DREAM COAT HER

Så litt diverse – altså lukten til Sol Janeiro produktene er helt fannnnntastisk. Den WOW serien har jeg hørt sykt mye bra om, men jeez for en whack forpakning på den?? Kjentes ut som en tester eller noe gratisprøve haha??? Men ja, blir spennende å prøve den uansett!!

Nå skal jeg begynne å se mot treningsstudioet for ukens siste økt, før det blir heeeelg og tacofredag med familien. Det blir veldig veldig koselig. Håper alle får en nydelig 1e desember videre!

8 kommentarer
    1. Altså halloooo!! Bare meg som gikk inn på instaprofilen din for å se litt på Elsa (ja er forelsket), og la merke til at bloggen lå i bioen!! Jeg var helt overbevist om at du hadde sluttet😭 For en gledens dag🥹

    2. Vil gjerne høre hva du syns om volume infusion! Hadde også vært gøy om du laget et innlegg om outfits til julebord/nyttår, enten som college eller bilder av antrekk fra det du har i klesskapet 😍 Og er det noen planer om Bikbok rabattkode i nær fremtid? 😇🫶🏼

      1. update kommer!! ble så jeg ikke vasket håret før lørdag likevel så har ENDA ikke prøvd den haha!! men kommer asap den er prøvd <3

      2. og!! glemte svare på resten hahaha… ingen planer om bikbok rabatt dessverre, SÅ synd!!! <3 skal se på hva jeg blir å få gjort av inspo til julebordet – om jeg gjør det blir det nok kanskje outfits fra nettet og ikke av ting jeg har i skapet da det ofte ikke fås kjøpt lenger uansett.. men supergod ide, takk <3

    3. Jeg ønsker meg en oppdatering på dream coat om du har! Har vurdert den flere ganger, men den er litt dyr.. Absolutt verdt det om jeg slipper å rette håret etter hårvask da 🤩 Ha en god helg Anna ❤️

    4. Jeg ønsker meg en oppdatering på dream coat om du har! Har vurdert den flere ganger, men den er litt dyr.. Absolutt verdt det om jeg slipper å rette håret etter hårvask da 🤩 Ha en god helg Anna ❤️

      1. ååh jeg har dessverre ikke det – jeg har ingen føner hjemme og det måtte man tydeligvis ha, så da får jeg ikke prøvd den med det første… tyypisk!!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg