2019

Et bildedryss fra våre siste timer av 2019. Jeg har enda flere mobilbilder jeg har lyst å dele, men dere er kanskje litt lei av Amsterdambilder nå? Let me know! Men nyttårsaften var supergøy, virkelig. Dagen startet forhåndsvis tidlig, vi hadde nemlig bestilt bord til klokken 5, hvor det ble treretters og sykt (!!) god vin i en veldig hyggelig resturant, hvor vi hadde fått hele andre etasje for oss selv. Etter middag dro alle hjem til hotellet igjen, hvor vi presset oss inn på et av hotellrommene (11 stk på 10 kvm ca??) og hadde vorspiel. Jeg var lenge i tvil om jeg skulle være med på byen i det hele tatt, da jeg har vært veldig engstelig de siste ukene og slitt litt med det. Men med så mange av mine bff’s rundt meg ble det ingen problem, og vi så rakettene før det ble dansing hele natten. Vi hadde billetter på et utested som het Jimmy Woo – og WOW for en musikk. Det kostet typ 30.000 (!!!) for et bord der, men vi valgte å droppe det – noe som må være det beste valget vi tok på turen – musikken var så bra at man uansett hadde kommet til å stå hele kvelden å danse. Så en veldig fin kveld, det var det! ♥

 

10 kommentarer

Siste innlegg