22% OFF HELE NELLY!

A N N O N S E L E N K E R

Hei alle sammen og GRATULERER MED DAGEN! Alle mine fine, kule, smarte, snille og flotte damer! Jeg er egentlig på veg ut døra for å dra på forelesning, men så fikk jeg en mail om at Nelly hadde et bomb ass tilbud i dag. Og som de så bra skrev på nettsiden: “Hver dag etter kl 16.02 jobber vi gratis siden vi blir betalt 11% mindre enn våre mannlige kolleger (basert på svenske tall) Ikke okey.” Sjukt! Men de har i hvertfall valgt å gi alle en liten treat på kvinnedagen, så jeg tenkte å dele koden med dere <3 Den gjelder på så og si hele nettsiden (ekskluderte merker finner dere her), og varer kun til midnatt i dag så be quick! Jeg må begynne å pelle meg på skolen nå, men så blogges vi forhåpentligvis senere i dag også.

 

F O R   Å   K O M M E   T I L   T I L B U D E T   K L I K K E R   D E R E      H E R !

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

1. HER 2. HER 3. HER 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER  

2 kommentarer
    1. Fint å feire kvinnedagen med å gi ut rabattkode for nelly!! Ingenting som å feire at kvinner i u-land syr billige klær for luselønn!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg