24 ÅR!

Herregud, her har det blitt en bloggpause, gitt! Det er nok mange som vet grunnen til det, nemlig BURSDAG! Herregud, takk for alle som kom inn hit og gratulerte meg med dagen – jeg blir rørt! Hele bursdagen min (som var på torsdag) var et eneste stort rørt-moment for meg, haha. Jeg tror helt ærlig jeg hadde den beste bursdagen jeg kan huske! Dagen startet med frokost med mamma, søsteren min og tantebarna mine – før det bar rett i forelesning. Der var det full bursdagsshow fra foreleser med bursdagssang og hilsninger på tavla, haha guri så hyggelig ass. På kvelden ble det middag og vin med jentene, så alt for hyggelig ass. Og så hyggelig å få så mye meldinger med fine ord. Jeg begynte å gråte to ganger, hahaha – bare fordi jeg ble så glad!!!

Akkurat nå sitter jeg hjemme i leiligheten og har nettopp vært ute og gjort noen ærend før kveldens feiring! Fy søren jeg er laff ass, uten sminke, nyvåkna-hår og med joggedress var jeg byen rundt, og jeg liker’e. Da blir liksom glow-upen ekstra bra i kveld, om dere skjønner? Noen som er lik? Jeg får helt fnatt om jeg bruker sminke (særlig maskara!!!) samme dag som jeg skal ut, da føler jeg liksom ikke sminken blir like bra på kvelden??? Hahhaa

Jeg beklager så mye for dårlige oppdateringer de to siste dagene, men jeg bestemte meg for å nyyyyte bursdagen min uten noe særlig internett (lol gamle faen), og i går var jeg helt latterlig fyllesjuk og hadde familiefeiring. Men nå er jeg back! <3

P S :   N A – K D   H A R   2 0 %   O F F   H E L E   N E T T S I D E N   T I L   I   M O R G E N   M I D N A T T ,  K L I K K    H E R    F O R   Å   K O M M E   T I L   D E A L E N < 3 

 

9 kommentarer
    1. Shit på det øverste bildet satt dere heeeelt likt, litt skummelt. Ellers: GRATULERER MED DAGEN SOM VAR

    2. hahah jeg er så syyykt lik deg på å laffe rundt samme dag som jeg skal ordne meg “ordentlig” til kvelden, klarer ikke sminke to ganger samme dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg