24-ÅRINGEN SOM ELSKER BLOGGING

A N N O N S E L E N K E R   K I C K S ,   S A F I R A

I dag har jeg fri fra forelesning, som var så deilig! Som jeg har nevnt har det vært litt mye av alt siden jeg kom hjem fra ferie, og en rolig morgen med iskaffe, podcast og ikke minst … blogging!!! Jeg fikk faktisk sånn gledesil inni meg da jeg våknet og kunne ta meg tid til å lage blogginnlegg ala 2010 om bare hva fanken jeg ville, hahaha. *søta på 24 år ELSKER blogging*. SÅ i dag tenkte jeg å vise dere noen nye ringer, samt litt sminke jeg kjøpte da jeg var på reise!

 

R U N D   R I N G    H E R

T Y K K   R I N G    H E R

T Y N N   R I N G    H E R

A R M B Å N D    H E R

 

Hallo er det bare meg som har èn hånd som har tykkere fingre enn den andre? Fingrene øyrehånden min er på ekte mye tykkere enn fingrene på venstre, og jeg kan ikke bruke de samme ringene på begge hendene hahaha. Så jeg bestilte jeg litt større ringer til høyrehånden min, og de ble såååå fine. Det var ikke bevisst å kjøpe de for å kombinere de sammen, men de ble faktisk veldig fine sammen også.

 

F O U N D A T I O  N   N A R S ,   H E R

L I P   O I L   C L A R I N S ,    H E R

 

Ny foundation på damen!! Og denne er så BRA! Denne fant jeg da jeg var på Sephora i Palma, men de var så klart utsolgt for min farge. MEN jeg fant ut at man kan bestille Nars fra nett i Norge?? Jeg var sikker på at jeg måtte bestille på nett, få masse toll og styr, men neida. Etter to dager fikk jeg den hjem i posten, og søta er FORNØYD haha. Og nei dette er ikke spons hahaha. Ellers kjøpte jeg også en lipstain på Værnes, har sett mye om den rundt på internett og ble influencet til å kjøpe den høhø. Jeg likte den faktisk veldig godt – jeg er egentlig mest glad i leppeprodukter hvor man ikke ser at det er leppeprodukt på (typ lipsyler med farge), og da er denne perf. Tørker helt inn og ser bare ut som leppene er naturlig cherry-farget.

 

Nå kommer straks Marthea og vi skal skrive eksamensoppgave. Ha en fin onsdag <3 

16 kommentarer
    1. Haha, vi har som regel litt tykkere fingre på den hånden vi bruker mest. Höyrehendt = tykkere på höye og visa versa 😉

    2. Anna fuckin’ is! Hvorfor begynner ikke du med TikTok ?????? Du er så jævlig ei som hadde erobret det universet!!! Klem fra Hamar

        1. Nei asss, absolutt ikke for barn!!!! er jævlig moro! Last ned å sjekk alle videoene som ligger der ute!! Dette hadde vært noe for skitshowet, samt får dere garva 100.000 likes osv med de movsa deres. KJØR

      1. i den runde ringen + den tykke har jeg faktisk 18! 18 ble litt for stort på den tykkeste, men passet perfekt på mine tykkeste fingre på den runde <3 ellers har jeg som oftest 16 i ringer til resten av fingrene mine

    3. Vet du om det kommer rabattkode på nakd noen tid snart? <3 vet det var en for ikke lenge siden men det er nåå jeg har penger

    4. Du kan også kjøpe Nars i Oslo, om du nå skulle befinne deg der! Det der e er min favorittfoundation, brukt den i aaaalle år og ingenting slår den 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg