24 TIMER I STOCKHOLM

ANNONSE, INVITERT

Hahahhaa eeer det mulig.. Som dere skjønner når dere leser dette er det noen *jeg* som presterte glemme å trykke “publiser” på dette blogginnlegget da det ble skrevet… Jaja let’s go

Hei og god torsdag alle sammen! Da er jeg jaggu hjemme fra en weekend i Lillestrøm, og det var superhyggelig. Jeg var der med kjæresten for å besøke svigerfar, så en chill og koselig helg. Nå er det jo snart helg igjen, men denne uken har jeg hatt en del jobb å styre med, så det har vært deilig egentlig – uken har gått sååå fort!!

Meeen grunnen til at jeg er inne her i dag er egentlig for å blogge litt om turen jeg og Erica hadde til Stockholm for over en uke (… hehe) siden, sammen med Lancome! Før Covid var det jo slike brand trips typ hver uke, noe som jeg husker kunne bli litt slitsom den gang da (men da studerte jeg jo fulltid samtidig haha, egentlig vilt at jeg fikk kombinert de to tingene så bra), men nå er det litt skjeldnere og da er det jo SÅ stas når man først reiser.

Jeg og Erica startet hele reisen med å nesten ikke rekke flyet, jeg tror seriøst det var snakk om 30-60 sekunder der, haha. Forteller mer om det i neste podd, den kommer nok innen en ukes tid! Men vi rakk det heldigvis, og kom oss til slutt frem til Stockholm der vi møtte den norske gjengen, og reiste inn til byen og hotellet vi skulle bo på: Ett Hem!

 

Og altså det hotellet!? Det var skikkelig luksushotell, men samtidig veldig som å bo hjemme hos noen? En spesiell men veldig nice kombo, føler meg heldig å få opplevd det hotellet!

Rommet til meg og Erica var også et superkoselig lite loft

Så var det bare å hive seg rundt å dra på en makeup-masterclass som Lancome hadde planlagt for oss! Det var så koselig å sitte på langbord med hver sin sminke, speil og følge med på hva makeupartisten gjorde. Skikkelig girls night feeling typ haha! Og se så fint de hadde laget det!!

 

På kvelden var det duket for middag og drinks 

  

  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg