26 ÅR

Haha, herregud tenk det – når jeg skrev overskriften var det faktisk første gang jeg skjønte selv at jeg nå er 26 år. I går hadde jeg bursdag! Jeg er jo egentlig bursdagsmenneske nummer 1, men etter hele to coronabursdager merker jeg at bursdagsgnisten min har sluknet litt. Men i år fikk jeg en liiiten feiring da, i stedet for zoom-bursdag som jeg hadde i fjor. Jeg hadde samlet et par venner ute (og i drivhus når vinden og regnet tok over) for øl og grilling, samt påskeeggjakt og andre påskeaktiviteter. Det var bare å squeeze inn så masse kvikklunsj, appelsiner, påskepils og påskepynt på èn og samme dag, sånn at det ble litt påskestemning over denne påska også, haha. Og feiringen ble veldig gøyal – med tre lag klær, kjeldress og varme tepper ble det faktisk ikke kaldt, til tross for en sjuk vind.

Så ja, da var man jaggu et år eldre! Snedig. Nå har jeg akkurat spist en liten bursdagsmiddag med roastbiff, poteter og sennepssmør – det har faktisk vært en av mine livretter så lenge jeg kan huske, og det er det enda (i tillegg til pizza så klart). Så resten av dagen (og påska) skal tilbringes inne med serie på skjermen, for i dag har det vært <3 snøstorm <3 og vind som gjør at det faktisk ikke er mulig å være ute. Deilig med vår !

H Å P E R   A L L E   H A R   H A T T   E N   F I N   P Å S K  E    

 

13 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen din! Neste år blir det hæla i taket og tenna i tapete. Ha en fin uke videre <33

    2. Gratulerer så mye med overstått!!😍
      Kan ikke du begynne med youtube igjen? Savner videoene dine, evt legge ut de gamle videoene og!!

    3. Gratulerer med dagen som var <3 Ser ut som du fikk en fin feiring! Håper du får en fin tirsdag videre <3

    4. Gratulerer med dagen væren-tvilling 😊

      Jeg ble 30, 16 april og mildt sagt ble det ikke sånn jeg hadde sett for meg- ble en liten feiring og håper og tror jeg får en større feiring i sommer. Men april har vært en sikkelig nedtur for meg i år- så var egentlig ganske kjipt å ha jubileum i år- kjenner meg igjen at bursdagsgnisten har gått ut 😅

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg