3 RANDOM TIPS FRA MEG

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y ,   R O Y A L D E S I G N

Hallaien dere, og god lørdag. Jeg har oppdaget 3 nydens ting denne uken, som jeg random nok tenkte å dedikere et helt innlegg til for å tipse dere, haha. Lørdag er en så random dag på blog-wise fra før, så hvorfor ikke gønne på med et skikkelig random innlegg også!

 

1 .   J O G G E B U K S E   F O R   L A N G E   B E N

B U K S E    H E R

 

Jeg får spørsmål ukentlig om jeg kan tipse om bukser/tights/jeans for jenter med lange ben, etter jeg en gang lagde et dedikert innlegg til det. Sååå til alle mine fellow sistas out there med lange ben kan jeg anbefale disse joggebuksene! Jeg har aaaalltid slitt med å finne joggebukser med slim fit som 1. er lange nok, og 2. ikke blir baggy. Nå har jeg funnet the one, og den er fra selveste Nelly!! Til bare 299,-! Nå er jo jeg kanskje aakkurat innenfor kategorien “lang” så om du er veldig veldig veldig lang kan det jo hende denne blir i korteste laget – men til referanse er jeg 1.76cm da så da kan dere jo se på bildet hvor den når meg <3 Har den i XS. Den finnes også i grå her, og den er på veg til meg i posten nå mohahhaa

 

2 .   S P O T I F Y   F O R   S T U D E N T E R

 

Hvorfor vet jeg ikke før NÅ at man kan få spotify til 54,- i måneden som student?! HALLO? Det er jo halv pris!! Det er kanskje “bare” 50,-, men det blir det penger av i lengden. Dere finner ut hvordan man gjør det her

 

3 . M E T A L L S U G E R Ø R

 

S U G E R Ø R    H E R

 

Et aldri så lite tips til fellas som meg, som er veldig glad i å drikke av sugerør, men ikke så glad i å tenke på hvor alle de sugerørene kan havne. Metallsugerør! Disse kjøpte jeg først og fremst for å ha med på skolen, da det er stort sett iskaffe jeg drikker sugerør av. Jeg tenker å kjøpe meg en to-go-kaffekopp også, så slipper man å få full plastbonanza med kopp, lokk og sugerør i plastikk hver gang man skal njuta en liten kaffe. Følger også med en kost du kan vaske de med, samt du kan vaske de i oppvaskmaskinen!

 

H Å P E R   D E R E   L I K T E   T I P S E N E  < 3

14 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg med tips til fine vinterjakker? Og hvilken vinterjakke kommer du til å bruke i år? 💙

    2. Her Anna! Du har ikke tilfeldigvis mulighet til å skaffe en rabattkode (20 % f.eks.) på Nelly som gjelder for de fleste merker, ikke bare NLY brands? 😀 Hehe, bare et lite spm <3

    3. Merket du at den grå var mye strammere i livet selvom det var samme strl? hvis du har fått den.
      Elsket den svarte da, takk for tips!!

      1. heii beklager for sent svar på denne!! ja faktisk merket litt forskjell! men den grå passet meg egentlig bedre, den sorte merket jeg var litt løsere da jeg fikk den grå, og jeg liker å ha de ganske stramt! men tror kanskje det var noe forskjell i stoffet, vet ikke helt… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg