30% OFF NA-KD

A N N O N S E   N A – K D

Hei og god morgen alle fine! Håper søndagen er god med dere. Jeg tenkte å stikke innom for å si at NA-KD har startet sin Black Week i dag, som betyr 30% off på hele nettsiden. Hvis dere bruker koden BLACKWEEK får dere 30% off hele nettsiden, og koden er gyldig til 29. november! Jeg tenkte jeg skulle vise noen plagg som DM’en min ble rent ned med spørsmål om før i uken, haha. Det er koselig

K J O L E N   F I N N E R   D E R E    H E R

Denne kjolen er. så. innmari. fin. Den har split på den ene foten på fremsiden og sitter som et skuuudddd. Fasongen, fargen og snittet på denne er midt i blinken for meg

V E S T E N   F I N N E R   D E R E    H E R

En aldri så liten vest! Ser denne snart er utsolgt, men legger ved link i tilfelle den skulle komme inn igjen senere. Den var utsolgt før også, men ser ut som den kommer inn igjen her og der!

V E S K E N   F I N N E R   D E R E   H E R

Også denne vesken, som jeg likte veldig veldig godt! Den har en størrelse som er utrolig praktisk, samt at den er litt unik med strukturen i stoffet og den store “chainen”. Elsker!!

♥ H A   E N   F I N   L Ø R D A G   V I D E R E   

 

8 kommentarer
    1. Fine tips og fin rabatt 😊 Men et spørsmål; hvorfor pleier influencere å la være å lukke dolokket når man tar bilder? 😅

      1. hahaha det er gøy spørsmål !! jeg gjør det ikke fordi jeg rett og slett ikke tenker på det, og bryr meg ikke sååå mye om det heller høhø. <3

    2. Siden du er en så flink student, kunne du ikke laget et motivasjonsinnlegg for å komme seg gjennom eksamensperioden med hjemmeeksamen og hele pakka? Elsker sånne «studentinnlegg» osv!

      1. åå det er koselig at du syntes!! jeg skal se hva jeg får til – jeg har ingen eksamen selv i år, og kjenner det gjør det litt vanskelig å komme inn i “spiriten” hahhaa…. men jeg skal ha et stort arbeidskrav, så kan eventuelt se om jeg får skrevet noe om det <3 men kan ikke love noe!! MASSE LYKKE TIL uansett<33<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg