LENGE SIDEN

A N N O N S E   N A – K D

 

T R E C H C O A T   H E R

T O P P   H E R

T I G H T S   A I M N

S K O   N E W   B A L A N C E

S O L B R I L L E R   C H I M I

 

Hei og god onsdag alle sammen! En aldri så liten outfitpost i dag, det var lenge siden gitt! Dette er fra mandag, _elsker_ at trenchcoat sesongen er i gang igjen. Trenchcoat er vel kanskje en av mine mest brukte jakker (unntatt parkas om vinteren så klart) de siste årene. Som jeg nevnte på Instagram da jeg la ut haulet med NA-KD så var en del av det helt eller delvis utsolgt, blandt annet denne jakken. Men det pleier å komme litt returer på ting så om man er veldig fysen er det bare å følge litt med, jeg opplever at den *send meg melding når størrelsen min er inne* på NA-KD ikke fungerer!

 

B R U K   K O D E  N 

ANNAIS20

F O R   2 0 %   O F F   A L T   ( U N N T A T T   S A L G )

G Y L D I G   I   È N   U K E

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

I dag har jeg vært litt på skolen, jobbet litt og nå skal jeg på …. massasje!!!! Jeg bestemte meg for å unne meg det, rett og slett bare …. fordi. Haha. Ha en fin onsdag alle sammen!

2 kommentarer
    1. Så koselig at lille skjønne Melis er med i hundekurven😍❤️🤗 Da håper jeg hun får litt lommepenger til godis eller en ny leke hi hi 😊🥰🐶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg