6 PUNKTER FRA MINE SISTE DAGER

Jeg vet hvor dette blogginnlegget kommer til å bære – og det er i gata hvor jeg beskriver de minste livshendelsene mine i detalj. Men hva er det man sier da? Man får jobbe med det man har? Hahaha.

 

1. Jeg fikk den nye treningsmatten min som jeg hadde gledet meg så innnnmari til å få. Jeg hater den. Hver gang vi drar den frem klikker det litt inni meg fordi jeg brukte 250,- på den og at jeg brukte så innmari mye energi over _mange_ dager på å glede meg til å få den. Den er så utrolig tynn at knoklene i ryggraden min får vondt av å gjøre situps, og så glatt at når jeg skal gjøre yoga så sklir både ben og armer fra hverandre i downward dog. Hahaha jeg pleier aldri å klage så mye over ting, men jeg ble så utrolig skuffa. Men, men nå har jeg i hvert fall to treningsmatter i hus, så da får jeg og kjæresten trent sammen (dere kan jo gjette hvilken han må bruke stakkar). Så ja: jeg anbefaler ikke Casall Exercise Mat Balance !!!! Kanskje den er så tynn (og dritt) fordi den heter balance??? Hva vet vel jeg

2. Jeg er sååå fornøyd med ildfast form og puppe-krukke som jeg kjøpte på Tise! Jeg trodde derimot krukken var ganske mye større, så spørs om det kanskje blir en smykke-holder eller noe liknende i stedet for blomsterkrukke. Har dere noen gode ideer til hva jeg kan ha i den? Den tåler ikke vann!


3. Jeg fikk et veldig bra tips fra en leser for noen dager siden til hjemmetrening, som jeg nå har prøvd ut her hjemme når jeg trener ben. Å fylle opp en ryggsekk med masse bøker. Eventuelt andre tunge ting man skulle ha liggende. Den ble faktisk utrolig tung, og funker like bra å ha liggende på bekkenet når man tar hip thrust, eller hengende på magen/ryggen når man tar bulgarsk utfall. Så det anbefales! 

4. Tenkte også å tipse om at verdas beste trøffel-potetgull har kommet til Norge nå! Denne fant jeg på Meny – anbefales! 

 

 

5. Jeg lager middag hver dag nå, og det får meg til å føle at jeg har livet på stell, ass. I går var det speltlompelasagne da vi måtte få brukt opp en boks cottage cheese før den gikk ut på dato – og denne oppskriften er såååå god! Anbefales !!

6. Noe annet som anbefales til alle over 18 år er Hansa sin Mango-Ipa. Nam! Så utrolig frisk og god!

 

Så ja, det var litt oppturer og  nedturer fra mine siste dager. Nå skal jeg sette meg ned å skrive på bacheloroppgaven! Håper dere har det fint, og ha en fin torsdag videre <3

29 kommentarer
    1. ikke tenk på at det du skriver er kjedelig selv om det er småting du nevner, synes sånne hverdagsinnlegg er helt supert! haha også kunne jeg ikke la være å le litt da jeg så overskriften, høres litt ut som om du ligger på dødsleie og vil dele dine siste dager med oss <3

      1. hahaha naiii faen når jeg leste overskriften på nytt nå var den jo egt SUPER depressiv, hahah!! jaja høhø :// bra du likte innlegget uansett!! <3

    2. Synes dette var et hærlig innlegg jeg! Det er begrenset hvor mye kreative innlegg man kan poste i disse roligere tider! Tommel opp for deg, fina!
      Tips til innlegg: dele din april/påske i bilder fra de siste årene? Hadde vært gøy! Generelt gå litt tilbake i arkivet og dele litt? Beste/værste minne fra det og det året? Har du hatt en spesiell opplevelse/hendelse som forandret deg? Hvilket år til nå har forandret deg mest? Sånne ting f.eks… 😉 Alltid gøy det! 😀 Stor klem! <3

      1. åååh det er KOSELIG å høre, ass <3 setter veldig pris på det, jeg blir motivert som fankern til å fortsette å poste selv om det bare er superrandom hverdagslige ting, haha <3

        oo, god idè – takk for innspill!

    3. Hahaha lo for meg selv da jeg så for meg deg som detter sammen i downward dog<3 Skjønner frustrasjonen, jeg har også ei som er så tynn at ryggrader gjør vondt i situps. Er de som er tykke nok drit dyre??

      1. hahhaa ja det er ANNOYING som fankern !!!
        nei jeg trooor egentlig ikke det, jeg tror bare man må være obs på å lese på tykkelsen når man bestiller, haha… den jeg har fra før er noen mm tykkere enn min nye, og den var ikke spesielt dyr som jeg husker <3

    4. Tenker du og Erica å finne en måte å podde på selv om dere er hver for dere? Evt møtes med to meters avstand? Er kanskje ikke såå mye interessant å snakke om ettersom det ikke skjer så mye, men savner shitshowet myyye i disse tider<3

    5. Anbefaler rusta sin yogamatte! Mener den koster rundt 200kroner!
      Synes btw slike “kjedelige” innlegg er morsomme!

    6. Så herlig innlegg!
      Nå vet ikke jeg hvor stor den puppe krukken egentlig er, men kanskje den kan stå på badet med bomullpads eller q-tips i? Eller kanskje ha lys i hvis den tåler varme! <3

    7. hmm du kan jo ha en liten kaktus av noe slag i den puppe-krukka! de skal jo ikke ha mye vann heller om ganga, bare pass på at det ikke renner gjennom potta når du vanner :))

    8. Hei! Så fint innlegg! Deilig med noe lett og morsomt å lese i disse tider <3

      Har et spørsmål som jeg tror angår flere og som jeg lurer på om du kunne tatt med i en spørsmålsrunde en gang;
      Du har jo en veldig stor og fin vennegjeng virker det som, men selv i en sånn gjeng må det være litt forskjeller i verdier og liknende? Jeg er en skikkelig SVer og stolt av det, som (dessverre) har vokst opp i Bærum og med venninner med helt andre verdier enn meg hehe. Når vi er sammen har vi det gøy sammen, men dette merkes jo ofte og jeg svelger kamel etter kamel hvis det går an å si haha. Sånn som i disse tider synes jeg det er vanskelig at forskjellene forskjellene merkes så tydelig. Eksempel: For øyeblikket er jeg aller mest opptatt av å følge med på arbeidsledigheten og hvordan den utarter seg i Norge og hvilke følger dette får for folk og tilstandene i Moria-leiren med alle barnefamiliene som lider der. I motsetning bombarderes jeg med meldinger fra venninner som synes så ufattelig synd på seg selv som ikke kan dra på hytta, og som ikke bare synes det er litt kjipt (forståelig), men helt katastrofalt. Foreldrene deres legger ut lange statuser på Facebook om at de vil bli hørt og sett osv. Så lenge de får sitte i solveggen med øl'en sin og den tjukke lommeboka kan det bare gå som det går.. Det vil jo være vanskelig å finne venninner som er helt like seg selv sånn sett, og det er kanskje heller ikke gunstig å aldri bli utfordret eller kjenne på hva man står for, men samtidig er jeg ikke så veldig stolt av å ha venninner som kun er opptatt av seg selv i en slik situasjon, og blir veldig sånn.. really?… 🙁 Nå merkes det jo ekstra mye, men det kommer jo frem hele tiden til vanlig også med sukk om skattebetaling o.l.

      Veldig lang forklaring, men; hvordan forholder du deg til venninner, venner, venners kjærester osv. med helt andre holdninger enn deg? Det gjør jo litt for stoltheten å bare høre på uten å si noe, samtidig som det ikke passer seg å kommentere/diskutere når meningene er SÅ forskjellige. Jeg ville jo helst hatt venninner som så helheten og som ikke setter seg selv først alltid:-) <3 Lurer liksom på hvilke folk jeg velger å omgås, men det er jo skummelt å kvitte seg med nære venninner også..

      Nok babling fra meg hihi, håper fornuftige deg kan dele noen tanker en gang kanskje

      1. Heii, og så bra at du liker å titte innom for litt totalt meninsløst innhold her, haha <3

        Du, veldig spennende tema du tar opp der. Litt vanskelig å korte ned til å ha med på bloggen… samt prøver jeg å kjøre "good vibes" særlig nå om dagen her inne, så tenker jeg kan vente litt med å ta det opp på bloggen i hvert fall – men jeg sendte deg en mail jeg! <3

    9. Så koselig innlegg! Synes alt du legger ut er underholdende uansett, så fortsett å blogge selv om du kanskje synes selv du skriver kjedelig for det gjør du ikke <3 den puppekrukka var så søt, om den ikke er for stor går det feks an å ha havsaltflak i den, så kan den stå attmed oljer og div på kjøkkenbenken!

      1. utrolig, utrolig hyggelig å høre – takk skal du ha <3
        Haha gøy at du sier det, for akkurat nå er det presiiiis det den brukes til – havsalt! og står rett ved oljene, haha! eneste er at jeg tenker litt på om jeg kanskje ikke burde ha spiselige ting i den med tanke på malingen osv… får tenke litt mer på det haha!<3

    10. Kan du lage et innlegg om joggebukser/loungewear for de med lange ben? Det hadde kommet veldig godt med i disse dager :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg