8 AV 10 MANDAGER

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

Ouffff, i dag er det så gæææli mandag. Hahaha. Hver gang jeg blogger på mandager tenker jeg på kommentaren jeg fikk for litt siden om at jeg alltid har dårlige mandager, og at det er en helt egen vibe. It sure is as, og etter den kommentaren har jeg blitt så bevisst på det, at jeg 8 av 10 ganger aldri nailer mandager helt, haha. Etter en god natts søvn (ingen ironi her faktisk), karret jeg meg opp 8 for å ha forelesning. Etter å ha gått på dass, snytt nesa, pusset tennene og satt meg ned for forelesning, slår inn den _geniale_ ideen om å : se forelesningen i senga. You all know hvordan visa her ender – jeg våknet to timer etterpå med mobben i hånda med endt forelesning på skjermen, så jaaaada let’s go monday lets kickstart this week and be PRODUCTIVE yes motivate and just DO not think

Så yess, det er mine planer for i dag – skrive notater på ting jeg egentlig skulle vært ferdig med nå, samt jobbe litt før det blir kickboxingtrening i kveld. Det har jeg ikke vært på på snart 2 måneder (!!!) på grunn av smittevern, men nå er det åpnet igjen og jeg kjenner jeg gleder og gruer meg samtidig, haha.

Speaking of sport: forrige helg var jeg på padeltennis! Jeg hadde prøvd det en gang før med Erica (hahaha ja oss to, tro det eller ei), og det var egentlig ganske … gøy?? Jeg er jo ikke så veeeldig glad i sport, så å finne noe jeg liker skjer skjeldent. Jeg hadde også med meg speilrefleksen, så her kommer et lite bildedryss

T R E N I N G S T O P P E N   F I N N E R   D E R E    H E R

Jeg vet helt ærlig ikke om jeg gjør meg til på disse bildene eller om jeg bare ser ut som en komiker når jeg spiller???

Håper mandagen deres er greiii, også blogges vi senere

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg