A GIRL AND HER PIZZA

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   R O Y A L D E S I G N

J U M P S U I T E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

V E S K E N   F I N N E R   D E R E    H E R

  

Hei babes, og god lørdag! Akkurat nå sitter jeg drikker en iskaffe mens jeg redigerer podd. Jepp, dere hørte riktig! Det er jo faktisk en måned siden sist podd, da vi har hatt en pause for å lese til eksamen. Men på torsdag fikk vi jammen meg møttes for å prate litt skit, og det ble skitsnakk også ja. Så den episoden kommer nok en gang denne helgen!

Ovenfor har dere noen bilder fra onsdag, da det var pizza, rødvin og rød leppestift. Uslåelig kombinasjon det! Denne uken har vært så herlig, med så masse deilig mat og folk. I kveld har jeg absoutt ingen planer, men akkurat nå skal jeg gjøre meg klar til sirkeltrening med damene. Fy søren så deilig det har vært med en pause denne uken, og jeg kjenner faktisk at hodet mitt har klart å sortere, kvitte seg og gjøre plass til ny informasjon nå, haha. Motivasjonen er litt tilbake, og jeg er klar for å gjøre en god innsats neste uke før siste eksamen. Håper alle får en fin lørdag, enten det er med snuten i en bok eller i en øl, høhø.

 

P S :   R O Y A L   D E S I G N   F Y L L E R   2 0   Å R   O G   H A R   N Å ,   S Å   D U   F Å R   2 0 – 5 0 %   R A B A T T   P Å   N E S T E N   H E L E   N E T T S I D E N   I   H EL G E N   < 3  D E R E   F I N N E R   T I L B U D E T    H E R

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg