A LIL SUIT

A N N O N S E   N A – K D ,  N E L L Y ,  B I K  B O K ,  S A F I R A   

 

J A K K E   N A – K D ,    H E R

B U K S E   N A – K D ,    H E R

B H   N E L L Y ,    H E R

H Å R B Ø Y L E   B I K   B O K ,    H E R

S M Y K K E   S A F I R A ,    H E R

R I N G   S A F I R A ,    H E R

S K O  H & M

 

 

H U S K   K O D E N 

ANNAIS15

F O R   1 5 %   O F F   H E L E   N A – K D 

 

Tirsdagens event-outfit – jeg er obsessed med dresser om dagen! Da passet det bra at Erica har designet en legendarisk nydelig dress jeg kunne rocke på event, hehe. Satt superfint på og fikk såå mange komplimenter for den – har den i rosa også. Jeg har både topp og bukse i 36, men skulle nok hatt 34 i buksen!  Og et tips: om dere leter etter en fin bh til å ha under slike antrekk anbefaler jeg denne – den dekker det den skal, samtidig som den har litt “med seg” så det ser litt ut som en blanding av topp og bh <3

Akkurat nå holder jeg på å rydde leiligheten, vaske klær og skal straks begynne støvsuging. I dag har jeg typ første ukedag med … juleferie! Det føles nesten litt surrealistisk enda, men kjenner jeg skal “kose meg” med husarbeid, haha. Da vet du det har vært nok skole, når husarbeid føles helt nydelig! Håper alle har en fin start på uka, og alle som sitter med lesing enda – masse lykke til dere er SÅ flinke!

12 kommentarer

Siste innlegg