A TIP TO THE BLONDIES

–  ” M A R I L Y N ”   H Å R K U R   F R A   L U S H   –

I dag tenkte jeg å tipse dere om et produkt jeg brukte masse før! Helt til det ble tatt ut av fysisk butikk, og måtte bestilles på nett – det orket jeg ikke, haha. Men da jeg var i byen forrige uke så jeg at de endelig hadde begynt å selge hårkuren i butikk igjen, og da måtte jeg jo kjøpe meg en boks. Dette er en hårkur for blondiner! Jeg brukte denne særlig før, da jeg ikke hadde lov til å stripe håret mitt som jeg ville, og håret i tillegg begynte å bli mørkere siden jeg hadde kommet i puberteten. Du tar denne i tørt hår, lar den virke i 20 minutter, så går du i dusjen og dusjer som vanlig. Den forsterker hårets egne blondtoner, og personlig så jeg veldig forskjell. Den sitter ikke i veeeldig lenge da, men for en kveld så gir den håret en veldig fin glans og mitt inntrykk var at det faktisk ble litt lysere også. Nå har jeg jo blitt ganske lys i håret igjen naturlig, samt at jeg har stripet det for litt siden, så nå om dagen trenger jeg egentlig ikke denne. Men den brakte tilbake så mange gode minner at jeg måtte prøve den uansett! Så ja, det var et lite mandagstips for all my blondies out there. Også av Lush da, med bare naturlige ingredienser <3

10 kommentarer
    1. TAKK! Kjøpte i dag etter din anbefaling, og synes den fungerer akkurat som du beskriver. I tillegg fant jeg endelig en lett og fin ansiktskrem i samme butikk, “Imperialis” het den, huden min er som født på ny <33

    2. Dumplings er supergodt! Samboern min kommer fra Kina (eller, foreldrene da) og de lager alltid dumplings til oss minst en gang i uken, haha! Dog uten stekeskorpe hahha det tror jeg ikke du finner i Kina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg