ACTION I HVERDAGEN

A N N O N S E L E N K E R  N A – K D  

 

G E N S E R   O N L Y

J A K K E   N A – K D ,    H E R

B U K S E   N A – K D ,    H E R

 

Haha, dette skulle egentlig bare være en vanlig, kjedelig bloggerish outfitpost, men plutselig kom det litt spenning i hverdagen, gitt. I dag har jeg sittet på cafe og skrevet eksamensoppgave. Da jeg dro gikk jeg forbi Solsiden hvor p3 aksjonen holder til, og bestemte meg for å gå bort å se hva som foregikk! Så der satt søta (meg) og søta 2 (Melis) helt alene og fulgte med, de er såå flinke! Og morsomme! Uansett, plutselig møtte jeg ei jeg har handlet med på Tise, og vi ble sittende å skravle – før man pluuuuutselig blir intervjuet live på lufta. Hahhaha fankern ass da ble jeg så tatt på senga, og idiot meg burde vel kanskje skjønt at ved å sitte å se på er sjansen for å komme på livesending der men så fjern kan man altså være

Men gøy på en helt vanlig torsdag i en studenhverdag, da. Haha. Og siden vi først er inne på det vil jeg oppfordre ALLE å vippse noen kroner til P3 aksjonen på 26606. Årets innsamling går til CARE, og kvinners muligheter og rettigheter. Så. utrolig. viktig! På søndag er det også TV-aksjonen, og vil samtidig oppfordre alle til å melde seg til å bli bøssebærer. Dere melder dere på herSjæl skal jeg også ut å gå på søndag, kom igjen alle sammen! 

 

10 kommentarer
    1. Anna!!!: ) Kjøpt meg ny iPhone i dag og har startet mitt eget AS. Jeg mener å huske å ha lest at du hadde noen appen i forbindelse med å ta bilde av kvittering etc som du brukte sammen med regnskapsfører ??? Hva heter disse appene og hvordan ser den ut ? <3 ELSKER DEG DIN FUNNY AF WOMAN

      1. tove!!! gratulerer med både ny iPhone og AS – stas!! jepp jeg bruker tripletex sin kjøpsversjon som jeg kan sende bilag rett til bilagsprogrammet mitt. meeen det var en leser som tipset om at man kan “scanne” dokumenter på samme måte inne på notater på iPHone helt gratis! jeg har ikke prøvd det selv da, men det kan jo være lurt å prøve før du kjøper noe <3 <3

    2. Haha, kjørte hjem fra jobb og hadde P3 på radioen, da Markus plutselig spør hva hunden heter, og det kommer en skralete “Melis” til svar. Jeg bare “Nehei?!” og joda – Anna på tur!

    3. De bordbrikkene (hva heter det egentlig?) som er til for å ha under tallerkener på bordet, som du skrev var fra Søstrene Grene for noen innlegg siden. . . Når kjøpte du dem? Og kjøpte du dem på Søstrene Grene i Trondheim?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg