AFTERWORK OG MATPRAT

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K   B O K

G E N S E R   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

S O L B R I L L E R   Z A R A 

 

Hei alle sammen! Snedig det der, at helgene liksom har blitt en selvfølge å ikke blogge på. Det er faktisk ikke med meningen, men ser ut til å ha blitt sånn etter hvert, haha. Jeg tenker jeg ikke orker å stresse med å _må_ gjøre det, men har absolutt lyst til å bli flinkere til å oppdatere litt i helgene også!! Ovenfor er en outfit fra en liten stund siden som jeg hadde glemt å dele – er sååå lenge siden jeg har tatt noen ordentlige outfitbilder, og kjenner jeg er fysen på å begynne med det igjen. Mye jeg er fysen på blogg-wise hører jeg haha

Helgen min var superdeilig – den startet tidlig med en afterwork med Erica på torsdag! Der ble det deilig mexicansk mat og noen glass vin, og ikke minst – masse skravvel. Vi ble sittende på restauranten i nesten 6 timer haha! Vi måtte til og med bytte bord underveis, men skulle vi dra hjem: ånei da ! Ellers var det også poddings for tur på fredag, jeg venter enda på å få den tilsendt, men så fort jeg får det skal jeg sette i gang med redigering også kommer den vel ut en gang denne uken.

Så ja, helgen min besto faktisk bare av resturantmat, og jeg _elsker_ det. Jeg spiste på samme resturant to ganger på lørdag, både brunch og middag, haha. Jeg elsket at flere reagerte på at jeg spiste pasta og ikke pizza da jeg la ut på Instagram, men der har dere altså grunnen – jeg spiste pizza på samme resturant tre timer tidligere, hahaha. Jeg elsker å spise ute og resturantmat, og bruker gleeedelig pengene mine på det!

Akkurat nå har jeg fått unnagjort skole, jobb og støvsugd leiligheten (har blitt en fast mandagsgreie det) og skal snart en tur på trening. En ny uke står for tur og i motsetning til de fleste andre mandager ser jeg ikke så mørkt på det i dag. Kanskje fordi det begynner å bli lysere ute? Klokka skal vel snart stilles også, da blir det jo lysere enda lengre. Gleder meg!!

3 kommentarer
    1. flyttet fra Trondheim denne sommeren, og fyyyyyy som jeg savner resturantene der!!!
      elsker elsker elsker å gå på restaurant og Trondheim har altså så mye godt å by på !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg