AKK DET JEG TRENGER

A N N O N S E :   A D L I N K S   N A  – K D

I   N A T T   ( 2 3 . 5 9 )   G Å R   R A B A T T K O D E N   M I N   P Å   N A – K D   U T ,   S O   B E   Q U I C K ! 

ANNAIS15   G I R   1 5 %   O F F  H E L E   N E T T S I D E N   < 3 

 


G E N S E R   
 H E R     B U K S E   
 H E R  – H U S K   K O D E N   ANNAIS15   F O R   1 5 %   O F F

 

Først og fremst – tusen tusen tusen takk for alle gode ord på forrige innlegg, dere er virkelig de godeste og snilleste. Jeg er så innmari takknemlig, jeg! <3 Ellers – jeg liker hvor sommerlig disse bildene ser ut, da det seriøst er uvær her i Brønnøysund. I morgen skal det tydeligvis bli storm også, så da er det bare å buckle up, haha. De eneste skoene jeg har med er jo mine hvite Adidas superstars, og jakken er den sorte aviatorjakken. Det er et resultat av 1. å ikke vært i nord-norge på en god stund, og 2. jeg kom rett fra bloggreise. Så det det er mye av kule partytopper og trange bukser i baggasjen min, akk det jeg trenger :)))

I dag har vi vært og kjørt litt rundt hele gjengen, og nå er jeg hjemom for å jobbe. Jeg sitter og blogger mens jeg redigerer ukens podd! Det er virkelig en massiv klippejobb, da inspillingen ble bare fjas og tull, haha. Dere må glede dere til den da, det var helt jævlig å spille inn, men forhåpentligvis gøy å høre på. Nå må jeg tilbake til redigeringen, GOD HELG! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg