AKTIVITETSDAG

Hei og gooood fredag! Denne uken er det jo vinterferie, noe jeg også endte opp med å ha sånn halvveis. Sende noen mailer om dagen, ellers bare være med tantebarn og søskenbarn som er på besøk i byen for uken. Så i går var jeg på kino midt på lyse dagen og så Syng 2, og den var superbra!! Hahaha, jeg elsket den virkelig sånn på ekte!

På onsdag hadde jeg planlagt aktivitetsdag for tantebarna mine – som en slags forsinket bursdagsgave! Så da skrev jeg opp mange lapper med ulike aktiviteter, også fikk de velge 4 stk som vi skulle gjennomføre. Det endte opp med restaurant, lazer x, Leos Lekeland og nudlesmaking! Da var det bare å hive seg rundt og sette i gang med dagen. Bonus fact her er at jeg var på party dagen før, så det var mildt sagt en brå start på onsdagsmorgenen hahaha

Venting på buss, på vei mot dagens første aktivitet – Lazer X! Som faktisk er noe jeg syntes er veldig gøy – på valentines day for 5-6 år siden hadde jeg og kjæresten dobbeldate hvor vi spilte det, ahaha

Vi spilte det på Arena Lade, som har syyyyykt mange andre aktiviteter også. Så etter to runder Lazer X (den andre hvor jeg hadde challenget den andre familien som var der i en duell mot oss), ble de tid for Wipeout! Herregud så slitsomt det var, det var seriøst som en gruppetime på treningssenteret. Kan mildt sagt si at bakfyllan forsvant etter noen runder med den der

Videre på resturant! Da ble det milkshakes og pizza. Dette er på Kompis 

Så gikk turen videre på Leos Lekeland! Som jeg syntes var veldig gøy ser dere, haha. Der var vi i noen timer, så vi rakk faktisk ikke den siste aktiviteten, som var nudlesmaking. Men den får vi ta igjen senere! Det har vi gjort før – da drar vi på en butikk med maaasssee nudleutvalg, velger 3-5 stk, og drar hjem og har testing! Da gjerne noen superhotte, da det er veldig stas, haha.

Nå skal jeg runde av her, før det blir lunsj med familien etterfulgt av en treningsøkt. Nok en deilig vinterferie-jobbdag! Håper alle har en fin fredag videre

12 kommentarer

Siste innlegg