ALENE TID FÅ DET PÅ

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

 

 

J A K K E    H E R    T O P P    H E R    B U K S E    H E R    S K O    H E R 

 

Hei alle sammen, og god søndag <3 Her sitter jeg med whiskeystemmen min, og ut i fra den å dømme skulle man tro jeg var på laivet i går. Det var jeg ikke, men det er vel et resultat av en veeeldig hektisk uke. Jeg kom hjem til Trondheim igjen i går formiddag, spiste pizza med familien, før jeg møtte jentene for noen øl. Mange dro ut på byen, men jeg kjente rett og slett at jeg ikke orket! Jeg har vært alene i fire timer denne uken, hahaha!! Hvor sykt er ikke det? Så å sitte alene i min egen leilighet å jobbe, føles faktisk skikkelig deilig. Det var en helt nydelig uke i Oslo, og jeg fikk mersmak på å dra tilbake mer for gøy, ikke bare jobb. Så fint å få møtt alle igjen <3

Ovenfor har dere fredagen, lørdagen og dagens outfit, hahaha. Som dere kanskje har skjønt by now, er disse sideboob-toppene mine nye favs, og buksen har jeg vel vist dere før? Med heels er jo dette antrekket en partyoutfit, men jeg reiste faktisk i akkurat samme klær i går, og enn så lenge har jeg ikke fått åpnet kofferten og fått skiftet. Så det er planen etter dette blogginnlegget – ta en dusj, skifte på sengen og inn i joggedressen min. Til dere som har spurt har jeg jakken ovenfor i 34 <3

Håper dere har en fin søndag uten alt for mye nerver og fylleangst, så blogges vi. SMASK!

5 kommentarer
    1. Unnskyld teit spørsmål men hva har man under stringbody? String? Så får man dobbelstring? Haha jeg syntes de ser så fine ut men aner ikke om det er behagelig:)

      1. selv har jeg ikke bodyen lukket igjen, da jeg har veeldig lang overkropp og det blir veldig ubehagelig. jeg pleier stapper bare “flappene” ned i buksa!

    2. Elsker outfiten! Hvordan er buksene? Blir de sånn viet ut i rompa og knærne av å ha sittet lenge eller ikke? 😊 Har lange ben selv og blir alltid gira av å se slike buser som kan passe

      1. niks, selv om jegbrukte denne buksen flere dager på rad utvidet den seg miiiiinimalt! eeelsker at den er så lang i bena, haha! det eneste er at strikket i midjen er litt stramt, men det går helt fint å ha på. men tror jeg skal bytte strikk inni på den <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg