ALENETID

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D

 

H A T T E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

B I K I N I T O P P E N  F I N N E R   D E R E    H E R

B I K I N I T R U S E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

(Bikinitrusen er ganske liten, jeg har den i S som jeg vanligvis bruker og som dere ser er den liiiitt for stram hehehe. Toppen derimot er perf, og tenker å bruke den sammen med jeans som topp også. Elsker elsker fargen og stoffet!!! Husk at koden ANNAIS15 gir dere 15% off på hele NA-KD, altså både bøttehatten og bikinien bla!! 

 

Fine solnedgangen i går

 

Et lite bildedryss fra gårsdagen her på Mallorca! Det føles nesten rart å være i bikini igjen, men ABSOLUTT ikke feil, haha. I dag dro vi inn til Palma en tur, hvor jeg tok meg en aldri så liten alene-vandring mens fammen var på andre eventyr. Det kjente jeg var much needed da jeg våknet i litt dårlig form i dag, så da var det virkelig helt perfekt å spise bruschetta, oliven og drikke øl på gateresturant med podcast på ørene. Jeg eeelsker å være alene på resturant, og generelt sett trives jeg veldig godt i eget selskap. Gikk også typ hver eneste gate i sentrum av Palma (føltes det ut som, Helse-appen er enig) og utforsket for meg selv. Så var det tid for middag og kos med familien <3 Nå, som alle andre dager er jeg stuuupings trøtt og må bare ta senga, haha. Tar på å være på charter si !!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg