ANALOGBILDER FRA SOMMEREN

Hei og god Tirsdag alle sammen! I dag har vært en travel dag for min del, som startet med noen timer med skole, før jeg måtte raske meg hjem for å få unnagjort en del jobb. Jeg er faktisk enda ikke helt ferdig for dagen, men pauser må man ha. Så jeg har vært en tur på trening, og skal straks lage meg litt sodd!! Herregud sodd er GODT, og utrolig undervurdert i mine øyne, haha.

Jeg dro jo og fremkalte bildene fra analogkameraet mitt i helgen! Jeg ble _så_ innmari fornøyd, jeg tror faktisk aldri jeg har fått finere bilder fra kameraet enn denne gangen. Nå har det jo vært sommer, lyst og fine motiv også, men jeg kjøpte en ny type film (Portra 160) da jeg var i Oslo siden de ikke hadde den jeg pleier å bruke  (Portra 400). Den jeg kjøpte var mye billigere og tydeligvis ikke like bra, men spør du meg ble de jaggu mye finere og passet bedre til mitt bruk og kamera. Så det var gøy! Til dere som har spurt bruker jeg Olympus Mju ii.

Her kommer i hvert fall et ganske random bildedryss med forskjellig fra sommeren min! Det er massemasse mer, men det kommer på Instagram litt fremover

Fine Kragerø

Meg og søskenbarnet mitt ute på byyyyyn (og ei med litt for lys foundation i ansiktet)

Tradisjon tro: Frokost på November

Haha alle bildene fra sommeren går jeg med sokker i et par sandaler som er krøllet rundt for å ikke gnisse i gnagsårene mine. Tenk at jeg hadde med 5 par sko og fikk brukt ETT av de lol

Videre til bestebestebeste Sørlandet! Dette er et av husene jeg syntes er aller finest av husene i Blindleia, sååå nydelig

Ei som er midt i ei setning

Frokost

Så litt Oslobilder! Her fra en superkoselig kveld sammen med Erica og kjæresten

Enda en fiiiin middag i Oslo

Denne nydelige utsikten møtte vi da vi kjørte hjemover fra feri, over Dovre

 

Så litt random Trondheimsbilder!:

Mango Habanero frozen margaritas på Hector, de er supergode

Hagemiddag med den deilige biffsalaten!! Den har blitt en skikkelig sommerrett her i gården

    

Innom Trondheims Bryggerifestival en tur sammen med Margrethe

     

Kokkelering på utekjøkken i Selbu

 

Dumplingskveld med mine fiine damer  

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg