ANALOGE BILDER FRA DESEMBER

I dag tenkte jeg å dele litt bilder jeg var å fremkalte i går! Jeg hadde to ruller fra sen høst og vinteren, og gledet meg såååånnn til å se de! Denne gangen klarte jeg faktisk å holde meg fra å å åpne pakken med bildene til jeg kom i bilen – vanligvis står jeg jo inne på fotobutikken og ser på de, haha. Dette er bare noen av de, så tenkte å dele masse mer både her inne og på Instagram  

Anna og Melis-kos på julaften

En liten glow up til kvelden på julaften der hahah, her sammen med søskenbarnet mitt

Julebord med Erica 

Fiiine piker

Damenes julebord! 

  

Ølsmaking hjemme!

Massemasse kos

I dag er jeg mye bedre i foten/rumpa, så jeg skal faktisk prøve meg på en liten treningsøkt om ikke lenge! Krykkene er også borte, så det er veldig deilig. I dag har jeg fått gjort en del både her hjemme og av jobb, og nå er jeg snaaart klar for helg. Uken her har gått så fort, men det er jo kanskje ikke så rart når helgen varte helt til tirsdag, ref forrige bloggpost, haha. Ha en fin torsdag videre alle sammen!

 

5 kommentarer
    1. Hahaha, herregud, leste først ANAL bilder fra desember 😳 satte kaffen i halsen der for å si det sånn

    2. Hei, Anna! Skal straks søke studier, og er litt stuck mellom to valg: starte på bachelor, eller ta årsstudium (som kan søke over til 2. året på bachelor). Jeg har jo tenkt at årsstudium er det lureste å begynne på, sånn CV-messig. Men jeg lurer på hva du tenker, og har hørt/erfart selv 🙂

      Som alltid, digger bloggen! B)

      1. heii Alexandra <3

        oooo så spennende!!! CV-messig kan nok ikke jeg hjelpe deg så mye da jeg aldri har hatt en CV selv og vet svææært lite om hva som ses på som bra der… men her tror jeg egentlig det går litt som det samme – da jeg gikk årsstudium gikk jeg sammen med noen som hadde søkt bachelor, men ikke likte studiet og ville slutte etter førsteåret. da ble førsteåret dems bare "gjort om" til et årsstudium, og de fikk like mange studiepoeng som meg som hadde gått faktisk årsstudium. eneste var at vi hadde 2 fag forskjellig, da årsstudium hadde andre fag enn førsteårsstudentene. så om det er likens her så kan du jo eventuelt starte med årsstudium også søke deg over til bacheloren etter førsteåret, eller søke bachelor også slutte etter førsteåret om du ikke liker det? <3 men hvis du er ganske sikker på at det er noe for deg så tror jeg nok at jeg ville søkt bachelor, sånn at du er helt sikker på at du får alle samme fag som de du skal gå resten av bacheloren med <3

        og: nå sammenligner jeg jo bare med mitt årsstudium og reglene der, så kanskje lurt å dobbelsjekke alt at det er mulig å gjøre det sånn, og ikke stole 100% på meg hahaha <3 og ikke minst: LYKKE TIL så utrolig gøy det kommer til å bli !!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg