ANALOGER FRA PIZZAKURS

Hei og hååå! For noen dager siden var jeg og hentet to ruller med film jeg hadde fremkalt, så tenkte å begynne å dele litt av de her! På sånne ting er jeg så glad jeg enda har bloggen, der kan jeg dele alle bildene jeg ellers ikke ville delt noen plass fordi jeg tenker at de ikke er “interessante nok” for Instagram for eksempel. Det samme med alt preiket jeg lirer av meg her inne, det er jo bare svada og tankene mine for den dagen, men samtidig er det så nice å kunne skravle uten mål og mening, som jeg føler ikke er vanskelig på Instagram hvor man har så lite tekst å utfolde seg på. Hahaha høres ut som jeg “utfolder meg” helt utrolig her inne men egentlig er det bare: Hallaisen hva skjer i dag har jeg trent og jobbet hade

Uansett, tenkte å først vise noen bilder fra Januar da vi var på pizzakurset! 

Ingridsøtami

Dette bildet gjør meg sååå sulten

Hahaha det er alltid noen bilder som blir sånn her. Det er det vanskelige med analogt kamera, noen lys er helt umulig å skjønne om man bør ha blitz eller ikke. Bildene blir jo mye finere uten blitz, men om det er for mørkt blir de jo sånn her igjen, haha. Jaja!

Ha en fin torsdag videre !!

2 kommentarer
    1. Jeg liker å titte innom her å lese om dagen din og generelle tanker❤️ Jeg er så glad for at du fremdeles holder på med bloggen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg