ÅRETS FØRSTE

A N N O N S E L E N K E   N O R D I C   N E S T

Fatene har jeg arvet av moren til en kompis, duken er fra HM Home, serviset er gammelt fra Kremmerhuset, bordmattene er gamle fra Søstrene Grene, og skålene finner dere her.

Noen bilder fra gårsdagen, da det var klart for årets første pinnekjøtt-lag! Det ble faktisk 3 ulike varianter av pinnekjøtt – jeg hadde nesten 1 kg fra i fjor som har ligget i fryseren, ellers ble 1 kg ble dampet old school på pinner mens resterende 1 kg ble dampet på poteter og kålrabi. Så det var spennende! Det ble faktisk kjøttet som ble dampet på den vanlige måten som ble best, da de nederste potetene ble litt svidd på undersiden. Jeg holdt på å spille inn et samarbeid på badet mens jeg dampet pinnekjøttet, så hadde jeg fulgt med liiitt oftere hadde det kanskje blitt bedre. Men men da har jeg lært det til neste gang! Det var i hvert fall helt fantastisk å spise pinnekjøtt igjen – jeg fikk veldig julestemning og gleder meg veldig til å starte med alt som har med jul å gjøre. !!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg