ÅRETS FØRSTE GRILLING

Hahah ok first off må jeg starte med mine favorittbilder – før og etter av bassenget, for FY. Jeg la ut av dette på Instagram story og tror jeg satt sikkert 40 ganger og tappet frem og tilbake fordi jeg ble så glad av å se på det. Så jeg må forevige det hele med å legge det ut på bloggen også, og i TILFELLE noen her inne leser bare bloggen min og ikke følger meg på Instagram, hahah

Anyways, da vi kom hjem fra Rioja var det enda en nydelig dag, og vi bestemte oss for å kjøre innom supermarkedet for å handle inn til grilling. Det er seriøst noe fantastisk med årets første grilling, ass. Jeg elsker grilling!!! Vi bestemte oss for å kjøpe massemasse ulikt av både tilbehør og kjøtt, og det ble såå deilig!

Entrecote og indrefilet av svin, med grilla grønnsaker, potetbåter, stekt løk, guacamole, fløtesaus, salat (med jordbær, paprika, tomat, løk, fetaost og mango) og ikke minst: maiskolber !!

Damerne venter på meddag

4 kommentarer
    1. Hhaah, jeg tror jeg er den ene som kun leser bloggen din, og ikke følger på insta!

      Setter pris på bildene hehe

      Kos deg i sydenland 😀

    2. Hihi, da er jeg den andre som bare leser bloggen din! Synes det er så koselig å kikke innom her, så er veldig glad for at du oppdaterer her også ☻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg