ÅRETS FØRSTE

A N N O N S E L E N K E R  /  S P O N S   N E L L Y   O G   N A – K D 

 

G E N S E R E N   F I N N E R   D E R E    H E R    T I G H T S E N   F I N N E R   D E R E   H E R   S K O E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Hei alle sammen og god helg fra denne game-changeren! Hahaha. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i gensre med print, da det ofte minner meg om barneavdelinga på HM. Men denne hadde så nydelig farge og noe annet enn “LIVE 4 YOU” på seg, og jeg likte den veldig godt. Ellers dere, har det vært en stor dag i dag – jeg gikk med joggesko for første gang i år! Det er jo 10 grader i Trondheim om dagen, i dag var det til og med sol, så da trippet jeg forsiktig ut døra i mine nye joggesko. Borrelås sko, som jeg elsker. Og dere – det gikk kjempebra. Ikke i det minste kaldt, og helt ærlig må jeg si jeg fikk skikkelig vårstemning i dag.

Jeg føler jeg har skrevet dette hver dag uken her – men jeg har hatt en så lang dag, haha. Men det passer kanskje bra, å avslutte en lang og hektisk uke med å få gjort masse. I dag våknet jeg minuttet før alarmen min klokken 07.30 (!!!!), og kjenner jeg begynner å bli ganske sigen her jeg sitter. Da jeg redigerte bildene ovenfor holdt jeg dønn ærlig på å sovne foran tastaturet. Så etter dette innlegget er postet skal jeg klappe igjen maccen for i dag og ta helg. God helg! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg