ÅRETS JULETRE

Haha for en snedig formulering av overskrift, høres ut som jeg er person som har nytt juletre hvert eneste år. I fjor kjøpte jeg meg jo faktisk nytt juletre og solgte det gamle, og nå har jeg tatt det opp og pyntet det! Jeg er såååå innmari fornøyd altså, og blir så glad hver gang jeg ser på det. Så bestemte meg for at det var på høy tid å ta det opp så fort som mulig, så jeg får nytt det så lenge jeg kan, haha. Nå skulle faktisk jeg egentlig reise bort i morgen til Paris, så det var derfor jeg satte det opp denne uken, så jeg kom hjem i starten av Desember til ferdig julepyntet leilighet. Den turen ble derimot akkurat avbestilt da det plutselig ble en veldig kaotisk situasjon med COVID, så det er jo veldig kjedelig. Men men sånn er det!

Se så fint! Veldig snedig at lysene på juletreet ikke vises på speilrefleksen? Men no worries – jeg kommer til å spamme som en gærning av det hele jula på Instagram så ikke fortvil hehe

To av mine favorittjulekuler – hunden med vinglass og donuten! Donuten er fra Plantasjen i fjor og hunden er fra Ting i fjor

Og ikke minst denne engelen som jeg arvet av mamma – den har, som dere kanskje ser, hatt en jul hvor ansiktet hang litt for nært et stearinlys hahaha – det elsker jeg!!!

Jeg kjøpte litt julepynt i går – blandt annet denne fuglen fra Ting. Stjernen er flere år gammel fra Ellos

Pluss enda flere fugler til det lille treet mitt! Jeg elsker det allerede, men gleder meg enda mer til vi skal pynte pepperkaker og jeg kan henge opp de også. Flere av fuglene er fra Ting, mens noen har jeg hatt i flere år så det husker jeg ikke. Kvistene er fra Plantasjen og Mester Grønn

Så det var årets første (og absolutt ikke siste) titt på juletreet! I går var jeg på middag hos Lena, hvor jeg fikk et gleeedelig gjensyn med pinnekjøtt. Det ble så klart en litt sen kveld da vi er en gjeng hvor skravla aldri slutter å gå, og det var såå utrolig hyggelig!! Gleder meg til mangemange flere sånne kvelder i Desember

I dag sov jeg ut, og har egentlig bare tuslet rundt i leiligheten og gjort litt småjobb på pc’en. Jeg hadde egentlig gjort ferdig hele jobbuken i går så hadde vel egentlig tidlig helg, men uten noen særlige planer for fredagen. Så i dag har det vært en skikkelig chill dag! Har også spist min absolutte obsession for tiden:

Brushcetta!!! Elsker det så mye. Har funnet et brød på Meny jeg absolutt eeeelsker, og kunne spist det til hvert eneste måltid (ok nå lyver jeg det kunne jeg ikke lol). “Oppskriften” er bare at jeg smører et lag pesto på brødet, har det i ovnen mens jeg kutter løk og tomat i små biter. Heller oppi litt olje og en del salt (elsker salt), før jeg har det på brødskiva og trøøøøkkker det i meg. Nam

Nå skal jeg vurdere å ta meg en treningsøkt før det blir tacomiddag og helg! Denne helgen blir rar siden jeg egentlig skulle vært bortreist, så dermed har jeg absolutt 0 planer. Men det er jo egentlig litt deilig også 🙂

 

8 kommentarer
    1. Den ene influenceren som ikke bare drar til utlandet likevel for å lage «content» til SoMe❤️🤝
      HYLLER det🙌🏻✌🏻✌🏻

    2. Elsker julepynten din og treet😍 digger når man blander nytt og gammelt når det kommer til julepynt!

    3. Kan jeg spørre hvor juletreet er fra og om du vet hvilken modell? :))) er på utkikk etter falskt tre, men alle jeg finner er stchøgge… Ditt så veldig naturtro ut! <3

      1. det er fra plantasjen!! er veeeldig fornøyd <3 husker ikke helt hvilken modell det er, men det er med flere lysjusteringer (dimming, moduser osv) og kostet vel mellom 5 og 6 tusen om det hjelper deg å finne frem! er også et av de største <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg