ÅRETS MEST STRESSENDE DAG

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Hei og hopp fra Sørlandsekspressen! Jepp, nå sitter jeg på bussen “nordover”. Vi bestemte oss for å dra innom Kragerø på veien hjem! Denne dagen får herved 2020’s mest stressende dag så langt for min del, haha. Da alt skjedde ganske spontant måtte baggen pakkes, rommet vaskes og komme oss av gårde. Jeg har kanskje ikke nevnt det, men familiebilen streiket da mamma og pappa var på vei nedover, så å komme seg hjem igjen alle 5 har blitt litt av en logistikkutfordring. Vi vet vel egentlig enda ikke hvordan eller når det skal skje, men men. Et steg av gangen, hahaha! Ellers klarte jeg å miste mobilen i bakken og ødelegge den da vi hastet av gårde for å rekke denne bussen, så da nådde jeg faktisk dagens low i dårlig humør. Jeg lar meg som oftest ikke påvirke så veldig av stress, men i dag dere. The sis var i dåååårlig humør her ei vending hahaha

:—–)

 

S K O    H E R   ,   I   S V A R T     H E R

T I G H T S   H E R

J A K K E   Z A R A

 

Det var heldigvis tid for litt matro her ei vendig (i pøsregn tho)

 

Nå har jeg fått sett litt på mobilen og ser ut som den plutselig begynte å fungere igjen, noe som er DIGG. Jeg kom meg (tydeligvis) unna med bare noen sprekker i beskyttelsesglasset. FJOH. Nå skal jeg bruke resten av bussturen på å jobbe litt, så håper vi resten av dagen bare bringer chill-het. Haha! Håper alt står bra til med dere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg