AUG/SEPT ANALOGER

I dag tenkte jeg å vise dere noen av anlogbildene jeg var å fremkalte i går! Gøy at jeg for 5 dager siden på Instagram meldte at jeg “snart er ferdig med analogbilde-spam”, for nå å komme med maaasse mer haha. Men men jeg elsker viben det gir og håper også mine blogg og- Instagramfølgere liker det også! Det er så spennende hver gang jeg henter bildene – nesten alle gangene blir jeg stående fotobutikken å se på de, mens i dag klarte jeg å vente til jeg var utenfor. Da koooser jeg meg med overraskelse etter overraskelse, noen bilder husker man jo ikke at man har tatt en gang, haha.

Tenker vi starter med noen bilder fra pride i helgen! 

Et av flere uklare blinkskudd haha

Deilig søndagsfrokost langs Nidelva

Så videre til hytteturen til Røros!

     

I kveld håper jeg på å få limt inn disse bildene i fotoalbumene mine! Jeg bestiller alltid papir + elektronisk, noe som blir ganske dyrt, men er sååå utrolig hyggelig. Nå er jeg allerede ferdig med ett fotoalbum fra Lofoten og kjæresteferien, og nå starter jeg på album nummer to med bilder fra resten av sommeren. Har til og med kjøpt meg en sånn merkelapper-skriver som jeg har brukt på utsiden av albumene, samt også gått amok med på alt av organiseringsbokser og krukker jeg har, haha.

4 kommentarer
    1. Elsker å se analogbildene, og de blir SÅ fine!! Hvilket kamera bruker du?
      PS: Er forresten lykkelig over at du blogger så jevnlig fortsatt <3333

      1. ooo jeg skal faktisk vise min nyeste lille setting innen organisering denne uken hahah!! det er ikke bilder da (har bare to album enda), men baderom <3 <3 om du lurer på noe spesifikt bare spørre!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg