BACHELORSKRIVING OG STRANDKJOLER

A N N O N S E   N E L L Y ,   N A – K D ,   G I N A T R I C O T , B I K  B O K 

 

T O P P   E R I C A   x   N A K D ,    H E R

B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

 

Dette er meg i dag! Nå skal det sies at dette bildet knipset jeg i all hui og hast i morges, før jeg fikk besøk av Marthea og vi skulle bruke hele dagen på bachelorskriving. Så da var det rett inn i joggis igjen, haha. Men det føltes uansett nydens å ha på seg litt fine klær igjen! Sminken derimot. Finnes det egentlig noe mer irriterende enn når man virkelig har prøvd å sminke seg fin, også blir man bare helt….. nei…?? Hahhaa åpenbart finnes det mye som er mer irriterende enn det. Men nå som det går så lang tid mellom hver gang jeg sminker meg føles det så sjukt waste of sminke-dag om noen skjønner??? Hahha okeiii herregud så uinteressant

Så ja, dagen har stort sett gått til bachelorskriving. Vi er faktisk helt i sluttfasen nå, som egentlig føles helt uvirkelig. Vi var veldig heldig med å valgt metode (vi har eksperiment i) som gjorde at vi fikk gjennomført til tross for situasjonen vi plutselig kom opp i. I tillegg lot det seg å gjøre med co-skriving over Facetime, så vi har virkelig hatt flaks sånn sett. Det var derimot veldig hyggelig å møtes fysisk igjen og kunne diskutere face til face, da blir det hele enda litt mer produktivt!

S T R A N D K J O L E  H E R

 

Ellers må jeg tipse noen av dere om denne!! Hver eneste sommer jeg bruker den beige strandkjolen min med dyp rygg får jeg utallige spørsmål om hvor den er fra, både på internett og i virkeligheten. Den er vel 3-4 år gammel fra NA-KD, men her om dagen fant jeg denne! Den er akkurat samme greia (bare enda litt tynnere i stoffet, som er nice) med tynne stropper og superdyp rygg. Så ja, tenkte jeg skulle tipse om den!

Her kan jo dere som også lurer på hvordan jeg får selvbruningen jevn på ryggen se at det er det ikke alltid den er hahaha ops ://

 

G E N S E R    H E R

J O G G E B U K S E    H E R

 

Nå skal jeg tømme mailboksen før det blir kveld. Av en eller annen (fantastisk) grunn sovner jeg veldig kjapt om kveldene, noe jeg virkelig nyter. Innen 30 minutter er jeg i drømmeland, noe som er ren luksus for ei som pleier å ligge minst to timer våken. Håper dere har hatt en fin dag, god natt

12 kommentarer
    1. Forstår veldig godt hva du mer med sminkingen… sminker meg sjeldent, og når jeg først gjør det, da bør det bli bra liksom! Det forventer jeg! Haha! 😉 Men, gjør det det? Overhodet ikke! Aaaarg! Du ser alltid så fab og fresh ut uansett du, Anna! 😀 SÅ digg å sovne fort når man legger seg! Kan relatere til å bli liggende våken, det er bare så irriterende og trist typ… Klem! <3

    2. Heii, ville bare si ifra om at du har skrevet ERICA X NELLY og ikke NAKD! 😅
      Ellers, deilig å kunne ha besøk igjen og samarbeide face to face ja, det er liksom noe annet! Ser ikke at ryggen din er ujevn jeg, veldig fin brunfarge og kjole!!

      Klem fra meg<3

      1. hahha FUCK jeg suger!! takk som sa i fra <3 <3

        haha jaa det er veldig deilig å samarbeide in real life… høhø man ser det på toppen av armen opp mot armhulen men det var jo ikke heeelt krise hehe

        tusen tusen takk fine <3

    3. Åå kjenner meg så igjen i sminkegreia! Spes nå om dagen ja, prøver å gjøre seg ekstra fin, men føler meg bare ukomfortabel og rar:/// nydelige klær!<33

    4. Er så sykt at du skriver bachelor nå, ble nesten litt rørt når jeg leste det, hahaha. Har fulgt deg helt siden bloggen starta, og gjennom de forrige studiene dine, og nå sitter du og skriver bachelor liksom. Det her hørtes sikkert veldig rart ut, haha. Men bloggen din har gitt meg SÅ mye motivasjon når studiehverdagen er hard, eller grå og kjedelig. Du får det alltid til å virke overkommelig, og nesten gøy, å være flink student. Og ikke minst er det alltid et deilig avbrekk i eksamensjobbing å lese innleggene dine!

      1. aabsolutt flere gode poenger der, særlig at vi (både influencere og forbrukere) skal være bevisst makten vi har. nå jobber jeg jo med na-kd så kjenner det eeer litt vanskelig å uttalge meg, men jeg jo kan være enig i at slike konkurranser som pusher på et veldig forbruk kanskje ikke er det mest nødvendige (selv om jeg sikkert har vært med på å fronte det selv til tider) <3

      1. det ser ut som det blir en champagnefrokost hos en venninne hvor vi da sikkert blir å være hele dagen! med goood avstand og masse antibac høhø <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg