BACK @ IT

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y ,   N A – K D 

    

 

S K I N N J A K K E   N A – K D ,    H E R

H O O D I  E   G A M M E L   N A – K D

T I G H T S   N I K E ,    H E R

S K O   N A – K D ,    H E R

S O L B R I L L E R   C E L I N E ,   H E R

 

Ja en liten reminder der altså, koden min på NA-KD varer bare ut i morgen, så om noen hadde tenkt å shoppe så kan det være lurt å be quick! Over er gårsdagens outfit, som virkelig ikke kunne vært mer komfortabel. Og kul! Jeg elsker den nye oversized skinnjakken, og helt siden jeg fikk den har jeg brukt den, til alt fra hoodies til kjoler. For min del kunne den nesten vært enda større, elsker at den er så stor! Jeg har min i 34. Og til dere som har lurt på leo-skoene – de er normale / litt store i størrelsen. Jeg har de i 37, altså min vanlige størrelse!

Ellers, hei fra kjøkkenøya! I dag er morra over gitt, og jeg starter å lese til eksamen. I går nøyt jeg hvert eneste minutt av dagen – og lå på sofaen og så serie helt til jeg fikk liggesår typ. Det samme gjorde jeg på lørdag kveld, ahhaha. Love your life når man har fri, deilig! Uansett, jeg har slått ut lesebordet og tatt frem pensum (hvem prøver jeg å lure, funfact: jeg kjøper så og si aldri pensum), og nå skal det jaggu leses. Heeeldigvis er dette den “beste” eksamenen i år, så det blir forhåpentligvis ikke så intensivt og altoppslukende som noen av de forrige. God mandag og god lesing til alle som holder på med det! ♥

4 kommentarer
    1. Hvordan er skoene på demping (føles de “harde” å gå i), og puster de sånn nogenlunde greit? Hørte forresten nettopp på podden deres på bussen, døøøde av e-colibæsj i bagasjeluka og yogapant-rumpe på photoshoot

      1. hahaha its a hard knock life, ass, hahaha…. du jeg syntes skoene er veldig gode å gå i faktisk, og føles ikke “harde”. men ikke som å gå i løpesko med demping heller nei! syntes også de puster helt OK – nå har jeg bare brukt de en dag da men<3

    2. Lykke til, snart sommerferie! Når er du ferdig med alle eksamener i år? 😀 Og når du ikke kjøper pensum, låner du av andre eller bruker du bare internett?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg