BAD ASS

A N N O N S E L E N K E R   M O N K I ,  N E L L Y

   

 

J E A N S  M O N K I ,  H E R

B O M B E R J A K K E  M O N K I , H E R

T O P P  N A – K D ,  H E R 

B O O T S  N E L L Y ,   H E R

 

First off: et lite jeanstips! Denne buksen er typ en veldig rimelig versjon av mine favo jeans fra Levis! Sitter veldig nice både foran og bak og former a$$en bra. Har den i blått også, så ja – det var dagens lille tips!

Og speaking of a$$ – bad ass var det jeg følte meg i dette antrekket! Jeg eeelsker jo helsort, og det er èn ting med høsten jeg gleder meg til. Alt jeg vil om dagen er å gønne svart på svart, fake skinn og ull, så når det har vært sommeraktig vær i det siste blir jeg helt rådvill over hva jeg skal ha på meg, haha. Så det passer jo bra det pøsregnet i dag, og bad ass som jeg er gikk jeg hjem fra podding i dag, kun iført joggedress i pøsregn. Rundt meg hadde trønderne vært rutta nok til å ha på seg regnfrakk og pakke paraply, mens jeg går der med vann rennenede nedover ansiktet og er heeelt fuck this shit. Hahaha må levva litt!

12 kommentarer
    1. 1. Kan du slutte å være så snygg? Blir så krenka…
      2. Eeeeelsker podden deres! Eneste podden jeg spoler tilbake for å høre på nytt hvis jeg blir distrahert av noe.
      3. Følte meg truffet av Erica sin kommentar om å kun følge skitshowet men ikke deres insta, pustet lettet ut da jeg oppdaget at jeg føler alle 3.
      Okei, takk for meg!

      1. 1. omg TAKK! det er hyggelig å høre <3 haha!!
        2. og tuuusen takk igjen hahaha!!! tar det som et stort kompliment, vet selv det er lett å flyte med å bli distrahert når man hører på podd, så ikke alltid man orker spole tilbake, hehe
        3. YESS da er det good hahaha!!! ha en fin dag videre <3

    2. Hei fine!
      Jeg er så nysgjerrig på hva du har valgt som valgfag denne høsten. Er det noe du har lyst til å dele? <3
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg