BÅLOUTFIT

Hei og god onsdag alle sammen! Akkurat nå sitter jeg skiiiitstøl rett ut i sofaen, jeg hadde akkurat min første benøkt på en gooood stund, så jeg kjenner en vill blanding av melkesyre, krampe og fremtidig stølhet snike seg frem. Skal straks begynne å lage litt middag også, før det blir, hold dere fast: SERIE (!) resten av kvelden. Det er så mye bra å se på nå at jeg kommer til å ha firkanta øyne i slutten av januar.

Tenkte å vise dere litt bilder fra mandag! Da bestemte vi oss for å grille pølser og lagde en helt rå rigg med julelys, varmelamper, fakler og ikke minst pizzaovn til å grille pølsene i. Det var bare å kle skikkelig på seg for fyyyy fanken det var kaldt ute. Men det ble en kjempekoselig kveld med brus og pølser til kveldsmat. Glemmer hvor hyggelig det er å grille ute på vinteren, men glemmer også hvor sinnsykt bål det lukter av alt man har på seg, haha. Må få meg en egen bål-outfit

Kooselig

I går hadde Lena et stykke mørbad fra julen som måtte spises opp da det holdt på å gå ut på dato, så da meldte jeg meg frivillig som kokk. Jeg har faktisk aldri helstekt storfekjøtt i ovn før, så det ble min første gang – og det gikk veldig bra! La ut en superkjapp “oppskrift” på alt på Instagram story nå da det var flere som spurte i går

Dette siste bildet er mildt sagt ikke fra i dag – nå er det jo faktisk kommet ekstremvær hit! Så er veldig glad jeg kom meg ut de siste dagene og fikk nytt solen og solnedgangene, for nå ser det ut til å være regn og vind som gjelder i noen dager fremover.. Jeg reiser derimot på hyttetur i morgen, så da kjører vi forhåpentligvis vekk fra ekstremværet. Ok nå skal jeg runde av her, ha en fin onsdag videre!!

6 kommentarer
    1. Heei! Hvor har du kjøpt de blågrå skålene på det første bildet i innlegget fra 22/10? (Hehehe ja jeg har visst kost meg lenge på bloggen din idag haha) De var såå fine!! <33

    2. Jeg er en som ofte er innom men aldri kommenterer så det er på høy tid! Jeg setter sååå pris på at du fortsatt blogger <3 Det gir meg så comfort og glede å være innom her og jeg digger å lese om hverdagen din, mote og tips. Så syns jeg du er en så nydelig, varm person som jeg virkelig ønsker alt godt!!
      Dobbel peace og stor klem <3

      1. herligheeeeeet så koselig å høre, det setter jeg veldig veldig pris på å høre – og ikke minst hyggelig at du legger igjen en kommentar!!!! tusen tusen takk <3 (og dobbel peace tilbake)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg