BARNAS SKIDAG

Jeg orker faktisk ikke starte med å snakke om hvordan dagen min har vært. Vi kjenner denne regla by now – det er mandag, det er Anna, not a good match. Men nå har jeg fått støvsugd og vasket leiligheten, så nå føler jeg kanskje jeg henger litt med på notene. Men jeg tenkte jeg heller skulle vise dere noen bilder fra i går, som var en såååå gøyal dag. Nå er det jo endelig blitt litt varmere her, og ikke lenger -20 hver dag. Som sikkert flere plasser i landet, har det vært så hinsidis kaldt, at jeg har droppet alt som skjer utenfor døren om det lot seg gjøre – så ingen daglige turer, og kroppen har fått veldig lite frisk luft og hverdagsmosjon. Men i helgen var det jaggu meg på 0 grader og steikende sol, så da bestemte vi oss for å ha en aldri så liten barnas skidag, hahaha.

På dette bildet ser det ut som jeg genuint ELSKER ski??? Noe jeg absolutt ikke kan skryte på meg at jeg gjør haahaha

Det har blitt laget skiløyper på Festningen, som var meeegachill da man ikke trenger kjøre langt opp i marka, heller ikke gå så veldig langt på ski for hver runde er ganske kort

Nei en sånn dag var skikkelig godt, blandingen av sol, litt mosjon, grilling og å være sammen gjorde susen. At det ble litt varmere ute kom også perfekt sånn sett – nå er jo treningssenterene stengt her, så da er det fint at jeg får kommet meg ut på en tur hver dag, uten å fryse nesehårene opp i hjernen

Nå skal jeg sette i gang med jobbings. Jeg burde nok også gjort litt skole, men kjenner I’m not here for it i dag, ass. Jeg er en god blanding av å embrace en dårlig dag, samtidig som jeg skal prøve å få snudd den om, og da er _ikke_ skole the way to go i dag kjenner jeg. Hahaha! Må alle ha en fin mandag ♥

9 kommentarer

Siste innlegg