BEACH TIPS OG BLOMSTERTIPS

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

 

B E A C H   B A G    H E R

 

Tenkte jeg skulle tipse om denne beach bagen, da veldig mange av dere har spurt både her på bloggen og på DM’s om strandveskene mine. Den forrige jeg hadde var også helt nydelig, men litt for “smal” som gjorde det vanskelig å ha håndklær, solkremer og særlig speilrefleks oppi. Denne derimot er større og med bredere og passer perfekt til i sommer! Tenkte jeg skulle ta litt inspo fra produktbildene inne på Nelly og henge et sjal på i tillegg mihihi.. Og til dere som lurer på stråene – de plukket jeg i Brønnøysund i påsken! Det sjukeste er at jeg en uke før sto inne på en blomsterbutikk her i byen og betalte SÅ VIDT 300 spenn for akkurat en slik bukett. Tre. hundre. spenn. For noe man kan finne rett utenfor døra (ok, kanskje ikke i byen da). Men det er faktisk et veldig pro tip: plukk med deg strå og kvister du syntes er fine, og ta de med hjem i leiligheten. De trenger ikke vann og kan dermed vare (typ) for alltid. Jeg har nå både tørket strå, tørkede blomster (de kjøpte jeg tho) og gåsunger i leiligheten som ikke trenger vann og jeg kan ha i kjelleren når det blir jul og de ikke passer inn. Very shmaaaart!

Veldig overfladisk update på meg i morgentimene! Men er ikke det greit noen ganger også? I hvert fall når jeg kun gjør det samme hver dag og ikke har så mye tid til å tenke på å være funny og kreativ, haha. I dag skal jeg faktisk sitte barnevakt, så jeg må kjappe å lese litt nå, før det blir mer lesing ikveld. Tante og student-jobb kaller! Vi blogges ♥

3 kommentarer
      1. jeg kjøpte de faktisk i Åre på Icaen der, haha. de er ekte, men har ikke endret utseende, så virker som de holder seg typ for ever, haha. kjøpte de i vinter!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg