BEHIND THE SCENES

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

T O P P    H E R

S H O R T S    H E R

 

Noen bilder fra fredag, da det var tid for å grille i sola med familien! Man skulle kanskje tro man var litt foreldrelei etter å ligget på samme rom i to uker og vært sammen hver time av hver dag, men niks, haha. I går tok jeg en liten bloggfri dag (herregud husker dere OG’s da jeg hadde datafri hver mandag?? hahahhaa good times), som jeg ofte gjør på lørdager. Da var jeg på Highasakite-konsert sammen med Ingrid, og herregud. Herregud! Highasakite og Astrid S har musikk som virkelig treffer meg, og begge to skal ha for å være sjukt bra live. Det ble litt vin etter konserten og, hvor vi dro videre på bar og traff noen andre venner. Litt deilig å være hjemme igjen også altså, må jeg si. Men er ikke mange dagene jeg er her før det er tid for nye eventyr!

 

En aldri så liten bonus her – det er slik outfitbildene ovenfor egentlig  ser ut. Det var ikke så veldig varmt ute på kveldinga, og jeg vandret rundt i denne enorme jakken, ullsokker og slippers, haha. Men jeg ville ikke skifte, for jeg er obsessed med det nye settet mitt, det er sååå fint hahaha.

 

6 kommentarer
    1. Hallo! Jeg følger deg, og flere andre bloggere med blogg.no adresse, og jeg får dere ikke opp på bloglovin lengre 🙁 Vet du har svart på dette før, men har det kommet noen oppdatering på hva som skjer videre.. får absolutt ikke med meg alle innleggene dere skriver når det ikke lenger er mulig å følge med på bloglovin, og det er jo så dumt.

      1. ååhhh I know, det suger sååå mye.. har mailet flere men ikke fått noen svar enda.. krysser fingrene for at det blir fikset snart, superirriterende!!! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg