BEIGEBESATT

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y ,   J U N K Y A R D

   

Hahaha jeg måtte ha med dette bildet – meg som kjører meg på selvutløseren for første gang på lenge, og gjerne ville vise hvordan skoene mine så ut. Kult bilde !   

B U K S E   N E L L Y ,   H E R 

G E N S E R   N E L L Y ,   H E R 

 S K O   N E L L Y ,   H E R 

 R E G N J A K K E   R A I N S ,   H E R

 

En goood gammeldags outfitpost! Jeg ble faktisk litt inspirert av meg selv (rett og slett !) da jeg postet en outfit post tidligere i uken, og fikk lyst til å gjøre det mer. I tillegg er jo høsten kommet til byen, og det er jo egentlig den sesongen jeg syntes bærer med seg de fineste klærne og antrekkene. Unntatt nå, som det regner i ett sett. Jeg har brukt denne regnjakken hele uken, og var lei av å bruke treningstights og college genser under, så da den seneste bestillingen min fra Nelly dumpet ned i postkassen min med masse nydelig, ble jeg rett og slett beige-besatt, ser jeg. Både genseren og buksen har jeg fra før i svart og har vel vist her inne, elsker genseren da den er cropped og veldig fint snitt, og buksen er ganske lang i bena!

I dag har jeg, i likhet med alle de andre dagene denne uken, vært på skolen til lunsj, før det har bært hjem å jobbe. Sånn sett har denne uken vært veldig fin, full av rutiner, god døgnrytme og masse å gjøre. Selv om jeg har vært helt uuuutslitt på kveldene og sovner før 22-23. Dere som vet vet, til vanlig er jeg superglad om jeg har sovnet før 00:30 på en hverdag, haha. Men sånn er det vel litt første uken tilbake i hverdagen etter sommerferi Ha en fin torsdag videre!!

4 kommentarer
    1. Hei! Vil bare si at jeg synes du er kul, gøyal og virker helt rå. Stå på! Og fortsette gjerne med buksetipsene, hilsen frk 177 cm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg