BERGEN <3

 

Se på skyene over fjellene!!

Hahahha rocker en liten bakis bare

  

Som jeg sa til jentene i morges da vi pakket og sjekket ut av hotellet: “Jævlig bra jeg tok med meg maccen hit og fått blogget så masse!”, haha. Men her sitter jeg jo nå og blogger, så heldigvis var det ikke helt bortkastet bæring av kilo, haha. Akkurat nå har vi kommet oss hjem til Ingrid og det er bare jeg og Sofie som er igjen her i Bergen. Sååå glad for å få være her litt ekstra, og i kveld er det duket for pizza og bare avslapping. I går var vi ute en tur, og i vanlig ordning ble vi sittende å skravle og ikke minst: hanken! Hahhaa, det er egentlig bare stein saks papir med straff, og veldig gøy å gjøre ute med venna.

I dag fikk vi dratt våre fyllesjuke skrotter ut av hotellet, spist pasta og dratt opp på fløyen, ikke ved å gå vel og merke, haha. Der satt vi og drakk kakao mens vi så solnedgangen, virkelig en fantastisk avslutning på en fantastisk helg <3

2 kommentarer
    1. Så gøy at du er i Bergen! Har du noen spisesteder du liker godt her? Studerer her, men har ikke fått utforsket så mye enda:) <33

      1. jaa supergøy!! hmm eneste plassen vi var på var egentlig var Matbørsen (?) og det var god mat og veldig fint, men litt kaos haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg